Freebook – Free ebooks

Ma gandeam sa fac un concurs, insa nu prea vad de ce, de ce sa las norocul sa aleaga un castigator cand le pot oferi ceva tuturor celor care se inscriu.

Acum, nu dau degeaba, ca sa fim corecti.

Deci, conditiile ca sa primiti ebook-urile din lista de mai jos vor fi urmatoarele:

– Sa urmariti blogul (follow, pe email, cum doriti doar sa apareti in lista mea de urmaritori)

– O sa vedeti o lista cu cartile. Daca vreti o carte, comentati la o postare. Daca vreti doua carti din lista, comentati la doua postari. Si tot asa in functie de cat vreti din cele 5.

-Lasati-mi adresa de email intr-un comentariu la aceasta postare si titlurile articolelor la care ati comentat + cartile care va intereseaza.

Le veti primi pe email in max 48 de ore😀

Si acum „freebook”-urile:

Experiment – Veronica Roth ( sau Divergent/Insurgent daca doriti alt volum, dar doar unul din seria asta)

Inainte sa adorm – S.J. Watson

Fericirea incepe azi – Jamie McGuire

Memoriile unei gheise – Arthur Golden

Moarte subita – J.K. Rowling

Intentionez sa fac din aceasta rubrica o mica traditie, uneori voi oferi serii, uneori voi oferi mai putine carti, acum ca am inceput am zis sa merg pe un numar de 5 carti care mi-au placut sau m-au impresionat. (nu am recenzie decat la 2 din ele, celelalte sunt in curs de citire si imi plac foarte mult, le recomand😀 )

Freebook va deveni mica traditie a blogului meu si sper sa va placa! De fiecare data va tine o saptamana (deci pana vineri – 20.02) toata „oferta asta” si vor fi diverse conditii dar niciuna prea dificila. Ideea e sa nu fie un concurs, ci o oportunitate oferita tuturor.

Voi decideti ce si cat primiti, eu -o sa fiu sincera cu voi – urmaresc sa va motivez sa fiti mai activi pe aici. Deci sper ca va surâde ideea si ca veti participa cu drag la mica mea campanie🙂

15 gânduri despre “Freebook – Free ebooks

  1. Hei🙂 Ma bucur ca am descoperit blogul tau. Repet, imi place cum scri. Am comentat la:
    Cat de minunat; Inghesuit in amintiri; His smile; Recenzie – Memoriile unei gheise; Creations – 3 (am comentat pt toate 4 creatiile)
    Vreau : Divergent si restul ebook-urilor.
    Adresa: nadia_vasile@yahoo.com

  2. Hei , sper ca nu e prea tarziu sa accept invitatia( tehnic vorbind este inca vineri), am postat comentarii la urmatoarele :
    Crush post: Dear diary, I fell in love with Damon Salvatore
    Doar fii !
    HELP + Recenzie Printul Mecanic – Cassandra Clare
    cartile pe care le-as dori sunt: Moarte subita de J.K. Rowling ; Memoriile unei gheise si Inainte sa adorm!
    mail: malina.rosca@yahoo.com ( urmaresc blogul tau tot cu acest email🙂

  3. Acum ti-am descoperit blogul si tare ma bucur ! Multumesc pentru ca impartasesti atatea lucruri frumoase cu noi ! Ps : Ii dam Cezarului ce e al Cezarului , dar mai cerem si noi :)) crezi ca mai poate fi valabila oferta cu cartile ?

    • Momentan se lucreaza la blog un pic, indata ce termin o sa incep o alta saptamana de freebooks, dar nu am vrut sa risc sa incep acum si sa se piarda, atata tot🙂

Deci...ce parere ai?

