Blog sau …blogul altora ?

If you had to choose between being able to write a blog (but not read others’) and being able to read others’ blogs (but not write your own), which would you pick? Why?

Daca ar trebui sa alegi in a putea scrie un blog (dar sa nu poti citi alte bloguri) si a putea sa citesti alte bloguri (fara a putea scrie unul), ce ai alege? De ce?

De ce nu ambele, de ce? Dar bine, respectam tema! As alege sa scriu, nu stiu ce m-as face fara sa scriu, sincer. Blogul a fost si va fi intotdeauna o parte solida din viata mea de care ma pot sprijini. Nu stiu cat de mult va „ating” acele cateva randuri pe care le scriu, nu stiu cat de bine sunt scrise, dar dupa ce apas pe <Publica> mi se ia ceva de pe suflet. Impart cu voi ce nu pot spune altora, ce nu pot crede nici eu, ce visez si ce incerc sa inteleg.

Nu stiu din ce motive scriu altii pe bloguri, nu ii inteleg pe cei ce scriu doar pentru profit scriu cu un scop precis. Eu scriu pentru ca pot si pentru ca ma ajuta pe mine, poate (sper) si pe altii. Inceput ca un hobby, blogul asta e un reminder permanent a ceea ce am fost candva si ce sunt acum si sper ca peste 10 ani sa spun acelasi lucru. Daca intre timp se va transforma intr-o afacere… atunci cu atat mai bine, voi avea un job pe care sa-l iubesc si la care sa muncesc cu drag🙂

Deci este clar pentru mine, scrisul e prima mea iubire.

Deci...ce parere ai?

