Clatite in loc de facebook

Cred ca nu mai trebuie sa comentez caderea Facebook si Instagram de ieri, sunt sigura ca au existat sute de articole pe tema asta, unele mai zeflemitoare decat altele.

Vreau sa spun ca nu am avut nici o idee ca Facebook-ul si Instagram-ul au patit ceva pana ce nu a aparut peste tot – internet, televiziune, chiar si in ziare – si n-am ramas nimic impresionata.

La momentul respectiv faceam clatite (cu care insist sa ma laud un pic si o sa va explic de ce😀 ), vorbeam cu o prietena la telefon si desenam. In cele 40 de minute in care Facebook-ul a cazut eu nici n-am bagat de seama, asa ar trebui sa fie, faptul ca o retea de socializare nu functioneaza nu ar trebui sa fie o criza ci un incident neinsemnat *in fine, nu despre asta trebuie sa vorbim, s-a discutat destul acest subiect.

Si revenind la clatite – sunt genul de persoana care nu reuseste niciodata sa tina o diete din simplul motiv ca ma plictisesc foarte repede. In casa n-am niciodata ingredientele necesare pentru vreo reteta dietetica si fiecare incercare de regim e un esec.

/va rog, puncte bonus pentru efort si fotografie/

Pentru ca Masterchef-ul din mine a iesit la iveala, dimineata m-am trezit hotarata sa fac Pancakes de dieta intr-un fel sau altul. Am descoperit un blog cu rete dietetice (aici) – retete dukan – m-am pus pe treaba si am zis ca repet experienta. Rezultatul a fost foarte bun si prea mult pentru o persoana (drept pentru care mi-am impartit capodopera).

Acum, sunt sigura ca nu pe toate va intereseaza subiectul dietelor, dar m-am gandit ca un mic pont nu strica nimanui mai ales ca pe blogul ala sunt tot felul de delicatese pentru toate gusturile😀

In fine, ma chinui de 2 saptamani sa implementez sistemul „viata sanatoasa” in mintea/corpul meu si eventual si in familie dar e greu sa te dezveti cand ai KFC langa liceu, Kebab in mall si cofetarie langa bloc… Cum spun mereu: De maine incep!😀

P.S. venind vorba de instagram si facebook, cine frecventeaza? Sunt incepatoare, ce ziceti, cum ma descurc?😀 Theo.tmn

Deci...ce parere ai?

