Clothes for sale

Da, da! Auziti bine, Rya isi da hainele (most of them new) spre vanzare. Treaba sta in felul urmator: uneori mai cumpar haine…pe care nu prea am unde sa le port, e un defect de-al meu. Ori nu nimeresc marimea pentru ca mi-e prea sila sa probez, ori pur si simplu slabesc sau ma ingras miraculos. Astfel, am cateva obiecte de vestimentatie, majoritatea aproape noi. Obisnuiam sa le donez, insa acum se intampla sa fiu intr-un moment dificil, trebuie sa le vand caci am nevoie de bani . Deci am scotocit frumos prin dulap si am scos obiectele mele de imbracaminte mai noi, le-am pus la pozat, le-am pus pe olx si ce m-am gandit, poate am mai mult succes punandu-le aici.

Am facut un blogulet mic, datele sunt toate acolo, preturile sunt foarte mici comparativ cu cele originale si toate lucrurile sunt in stare foarte buna. Deci daca ceva de-acolo va face cu ochiul, stiti ce aveti de facut!

O sa adaug curand si cateva obiecte facute manual pentru ca e un hobby de-al meu, bijuterii si alte obiecte. Deocamdata accesati link-ul asta pentru detalii:

Out of my closet

O sa revin zilele astea cu o postare destul de interesanta, sper, despre 50 shades of Grey.😀

Deci...ce parere ai?

