Free time

A observat cineva ca fulgii de nea de pe site pica foarte rapid ? E cam agresiv wordpress-ul.

Azi, pentru ca e prima zi din an si anul trecut am fost lenesa cand venea vorba de citit… am decis sa fac niste liste. Carti de citit pe 2015, nu notez si aparitiile urmatoare.

Am de termina Experiment si Legaminte, iar de citit…

Endgame

Hotul de carti

Cioburi de stele

Viitorul nostru

Iubire

Chimie perfecta

Inferno

Si alte 50 de carti in format ebook, cele enumerate sunt paperback🙂

La seriale stau mai bine:

-sunt la zi cu : The vampires diaries, Pretty little liars, Reign, Game of thrones, Suits, Orphan Black, Hart of dixie, Once upon a time, Sherlock.

-trebuie sa ajung la zi cu: Supernatural, White collar, The Mentalist si Revenge

Cu filmele stau prost, dar nici nu prea vreau sa indrept lucrurile😀

Si cam acestea sunt „activitatile” extra pe care mi le voi asuma in acest an, pe langa micile mele scopuri fizice/sentimentale pe care voi incerca sa le ating🙂

Am cateva recenzii de facut: Zi dupa zi, Daca as ramane si Fluturi, cateva postari deja planificate pentru ca m-am organizat mai bine si cateva concursuri cu premii destul de interesante❤

Deci...ce parere ai?

