Bilant de un an

Daca 2013 a fost anul care m-a dat peste cap, 2014 a fost un an bunicel, cu inceput promitator si care s-a prabusi dramatic in octombrie-noiembrie. Decembrie intotdeauna are asa efectul unui catalizator pentru mine, o portie dubla de entuziasm ma insoteste tot timpul.

Un an bun ca blogger, cea mai aglomerata zi a avut 172 de vizualizari, iar per total am depasit 15,000 de vizualizari in acest an🙂 activa n-am fost in ultimele luni, insa ma las de promisiuni si ma concentrez pe fapte de anul asta.

Am avut anul trecut, pe vremea asta, o viziune despre 2014 care, in mare parte, s-a adeverit. A fost anul in care mi-am dat seama care imi sunt slabiciunile, care imi sunt punctele forte, am profitat de mai multe oportunitati si am invatat sa fiu mai deschisa. Am descoperit, am invatat si am inteles mai mult decat pana acum si tot anul mi s-a parut antrenant.

Pentru 2015, pe care il simt ca si cum e un final, dar nu stiu de ce – eu il simt ca pe unul fericit. Poate se va implini ceva, poate ceva se va schimba in bine sau poate e doar viziunea mea care ma aduce acolo unde trebuie sa fiu. In sfarsit. Anul asta ma voi concentra pe frumos. Pur si simplu, o viata frumoasa… o sa am grija de mine, de ceea ce vreau si de cum sa obtin asta. Nu o sa mai stau pe margine ci o sa actionez, o sa fiu acolo, in centru fie ca vor unii fie ca nu. Sunt optimista, ca intotdeauna, la final de an, insa fata de anii trecuti, in 2014 am realizat mai multe lucruri pentru mine si am sa continui sa fac asta si in 2015, mai agresiv chiar.

Cumva am reusit sa inteleg ca orice se intampla are si o parte buna si o sa profit de asta🙂

Voi cum va simtit incepand un nou an, ce asteptari aveti de la voi, ce probleme v-ati pus, cum a fost anul acesta si ce vreti sa schimbati in anul urmator ? Lucrurile banale ca acestea sunt cele care ne alimenteaza, care ne spun:  uite, ai o noua sansa. As vrea sa stiu ce fel de sansa va doriti voi😀

P.S. Cu acesta, am implinit cele 100 de postari pe anul asta❤

Deci...ce parere ai?

