Tu de ce faci bine?

De ce e bine sa faci bine?

Pai nu stiu, chiar nu stiu. Nu cred ca e bine sa faci bine, cred ca e normal.

Sunt in acest moment intr-o stare de semi-amortire din cauza propriilor probleme, insa nu pot spune ca ma simt rau. Ma simt bine, ma simt libera si nepasatoare fata de acele probleme, dar nu si fata de cei din jurul meu.

Poate e de vina valul de zapada ce a lovit orasul si mi-a dat impresia de „Craciun”, sau pur si simplu e un toana bine-venita care sper sa nu se duc la fel de repede precum a venit, dar in loc sa spun ca „mi-e sila”, „mi-e lene”, „sa se descurce”, am dat o mana de ajutor.

Incepand cu o batrana necunoscuta ce cobora la aceeasi statie cu mine, cu 3 sacose si care abia se misca – am condus-o acasa desi statea in partea opusa a cartierului pana la prietena cea mai buna care isi dorea ceva anume si …pur si simplu i l-am cumparat. Poate ca doar ma face sa ma simt ca un om bun, cine stie…

Ar trebui sa fiu asa mereu, corect? Dar m-am gandit la asta abia acum, probabil din cauza catorva lucruri urate(destule) care s-au intamplat in ultimul timp, so why not answer with kindness?

Pana la urma ce e facut e facut, dar ce pot eu sa fac e decizia mea, nu? Oh, de-as fi gandit asa si pana acum, poate m-as fi simtit la fel de bine cu mine insami si cu ce se intampla🙂

Tu de ce faci bine? Motive personale, doctrina a vietii sau pur si simplu pentru ca asa simti?

Deci...ce parere ai?

