Toamna se numara…etichetele

Cum Rya se schimba o data cu anotimpul, asa apar si micile schimbari de pe-aici.

Am o relatie love-hate cu toamna. Pe deoparte ador sa stau afara pe vremea asta mohorata, parca imi aduce liniste intr-un fel. Pe de alta parte, sunt mult mai indispusa fata de alte persoane, in perioada asta (probabil imi tulbura ei zen-ul :)) ). Asta e perioada mea de extreme: dupa o zi superba in care m-am simtit bine ma duc acasa si ma zmiorcai ca mi-am pierdut un desen sau alt nimic si am impresia ca e sfarsitul lumii.

*ma indepartez de la subieeeect*

Asa deci s-a gandit Rya ca ar trebui sa schimbe un pic blogul ca in serile de genul ala ma deprima si mai mult sa vad toate culorile alea vesele. Mi-am facut o promisiune ca voi pastra aspectul asta pentru un an, macar. Deci n-am adus schimbari mari si nu vor fi diferente prea mari niciodata, acum culorile sunt mai inchise, niste frunze/plante (whatever) sunt in marginea de jos, in tema cu toamna si cam atat.

Dar, v-am promis alt sistem de notare. Am stat eu si m-am gandit, am decis ca schimbarea e necesara.

Am scos sistemul de notare.

L-am inlocuit cu niste „etichete”

Untitled-2

Cartile mele favorite vor avea, evident, prima eticheta, dar si cele care mi se par deosebite desi nu sunt neaparat favoritele mele. Cele placute, usoare, bune de citit vara sau intr-una din zilele acelea lenese, cartile simple, care te relaxeaza au cea de-a doua eticheta. Iar cele originale, care te tin cu sufletul la gura, cele pe care nu le poti lasa din mana fiindca te fascineaza au cea de-a treia eticheta. Nu e o eticheta mai buna decat alta, doar ca sa existe o „arhivare”. De acum cartile de la recenzii nu vor mai avea note (cele recenzate inainte isi vor pastra nota, totusi) .

Cartile care nu ma incanta si nu mi se par lecturi placute vor ramane fara eticheta, doar cu recenzia.

Am luat decizia asta din cateva motive:

– parerile sunt impartite, notele nu iti spun tot timpul la ce sa te astepti de la o carte, ce gen e sau ce efect are, notele spun pur si simplu cat de mult mi-a placut mie

– etichetele vor aduce cu ele si o noua metoda de a organiza lucrurile pe-aici (sper ca o sa-mi fac timp sa ma ocup si de categorii :)) )

– am ales trei categorii diferite, nu dupa genuri ci dupa stilul in care sunt scrise: carti usor de citit si relaxante, carti care te captiveaza si sunt foarte originale, carti care iti plac din toate punctele de vedere, sunt perfect echilibrate

– ultimul motiv: nu stiam ce simbol sa pun ca nota si imi placeau imaginile astea mici si nu voiam sa renunt la niciuna :))

Maine veti avea o recenzie, azi sper sa termin si alta carte a carei recenzie va urma saptamana viitoare, mai am de citit doua carti imprumutate de la prietene si pline de laude si sper sa se ridice la inaltimea asteptarilor… voi reveni cu o postare despre schimburi de carti pentru ca incerc sa fac curat in biblioteca. In plus toamna ma face melancolica, am o gramada de idei pentru mici articole de genul celor de mai jos🙂

Mi-am propus ca toate postarile de genul acesta (cu notificari, noutati si random stuff – nu cele cu recenzii sau pline de sentimente ca sa nu le stric farmecul🙂 ) vor avea la sfarsit un mic motto sau pur si simplu ce imi vine in minte.

So think outside the box, guys!

-Rya

P.S.  check this out: Ruby thoughts

 

 

 

Deci...ce parere ai?

