sweet sixteen

Azi face Rya 16 ani, vreti sa va spun cate ceva despre varsta asta?

Cand aveam 8 ani, credeam ca la 16 voi fii vreun fel de wonderwoman care poate face ce vrea cand vrea.

In realitate…fac ce vreau, cum si cand vreau… daca mama zice ca am voie.

La 10 ani credeam ca la varsta asta apare o schimbare majora, deodata devii popular ca in filme si toata lumea are impresia ca tu esti centrul universului. Wrong. La 16 ani trebuie sa te faci remarcat, sa fii special sau important ca lumea sa creada ca esti centrul universului…si oricum, atunci majoritatea celor din jurul tau vor fi lingusitori sau profitori.

La 13 ani am vazut un film si am facut o lista cu 16 dorinte. Era filmul ala cu Debbie Ryan a carei lista de dorinte era reala si micile ei of-uri se implineau. Am facut si eu o lista, avea doar 6 lucruri si era destul de superficiala *so shameful :O *

La 16 ani ma gandesc la toate astea si sper ca la 18 vor fi realitate😉

Nooo, glumesc doar imi doresc sa fiu din nou mica si cu griji de genul asta, pentru ca grijile astea erau pline de speranta – iar speranta ne tine in viata. Nu cred ca a fost an mai dificil ca acesta pentru mine, dar la aceasta a 16-a aniversare pot sa spun ca am inteles cum sta treaba cu tot – familie, scoala, prieteni, sentimente. Dar sigur intelegerea nu mi-a facut viata mai usoara :))

(because Rya is stubborn and shy so she doesn’t do anything…but who knows what happens next year, right?)

7 gânduri despre “sweet sixteen

  1. Ai sa vezi ca va fi mai bine. La 16 te izbesti de toate problemele odata. La 17 incepi sa intelegi cum sta treaba cu dragostea mai exact. Am sa iti spun peste cateva luni ce se intampla la 18 :))
    P.s. la multi ani din nou :)):*

Deci...ce parere ai?

