FutureMe.org

Anul trecut scriam multe capitole, luam interviuri si ma ocupam mult de carti. De carti inca ma ocup, capitole inca scriu dar separat…si descopar lucruri. Precum site-ul ce va fi pus intr-un link mai jos.

Dar hai sa va pun o intrebare, ce meserie doreati sa aveti cand erati mici? Dar acum? Ce veti face, veti face de placere, sau fiindca se castiga bine? Profilul la liceu l-ati ales fiindca va oferea multe posibilitati, fiindca sunteti ambitiosi sau delasatori, fiindca va placea, fiindca erau si prietenii vostri acolo?

Fiecare decizie luata acum te schimba. Esti rezultatul deciziilor tale si unii pot, altii nu pot sa vada aceste schimbari. Decide ce fel de om vrei sa fii, ia niste decizii tu, nu ii lasa pe altii sa faca asta in locul tau. Si scrie undeva, poate aici (link) cine esti acum. Candva o sa primesti acest email si o sa vezi cat te-ai schimbat. Si poate o sa stii mai bine cine esti🙂

3 gânduri despre “FutureMe.org

  1. Bai sa stii ca am facut-o si eu:)) am trimis un mail eului meu de peste 5 ani. M-am certat, m-am felicitat , am facut niste remarci care probabil ma vor determina sa ma intorc in trecut si sa ma bat :))) a fost amuzant, oricum.

Deci...ce parere ai?

