Termen limita

Yeah guys, not dead (and not a zombie if you wondered)😀

V-am dat acea portie de postat zilnic si dupa am luat o decizie…majora as putea spune. Si n-am prea avut subiecte (sau nu m-am ocupat de asta, shame on me) si am decis sa incropesc ceva, ceea ce am si facut🙂

Sa va dezvalui decizia mea majora? Sau sa va las sa mai fierbeti un pic?😉

*feeling evil today❤ *

Inafara faptului ca am descoperit minunata lume Sims ^_^ m-am ocupat si de altceva zilele astea. Desi trebuie sa recunosc, mi-am dorit Sims de ani de zile si abia am reusit sa pun mana pe el deci ar exista o mica posibilitate (mica! :)) ) ca acesta sa fie un motiv pentru lenea asta a mea.

Al doilea motiv ar fi Suits. Da costume, mai important, avocatii din ele si cel mai important serialul asta in care e vorba de avocati…in costume…si da, ati ghicit, serialul se numeste Suits😀 Si daca aveti de gand sa ma invinuiti ca n-am putut rezista va recomand cu draga inima sa incercati voi trei episoade si sa-mi ziceti daca va mai puteti opri😉

Si al treilea si cel mai important motiv e faptul ca am decis sa termin toate povestile, pe cont propriu, apoi sa le postez, alaturi de altele noi🙂 Asa e, muncesc cat pot sa termin macar 3 vara asta si le voi posta cu totul, daca ma decid sa pun cate un capitol, evident ca veti primi email si veti sti (asta, bineinteles, daca sunteti urmaritori ai blogului iar daca nu, dar vreti sa aflati…. Hit follow and you’ll know😀 )

Si da, asta era marea mea surpriza, va incanta sau nu? Nu e o decizie finala, pot posta daca vreti oricand, mi-ar fi doar mie mai usor sa ma concentrez stiind ca am data limita (aka sfarsitul verii) si niste proiecte de realizat pana atunci. Da, lucrez mai bine sub presiune.

Dar voi? Va descurcati cu munca de pe-o zi pe alta? Sau aveti nevoie de date exacte si un termen limita stabilit de la inceput ca si mine?

-R

10 gânduri despre “Termen limita

  1. Sims? Vaaaai, iubesc jocul asta❤ Am inceput sa-l joc de cand ma stiu :)) Bine, nici chiar. Il joc de cand il stiu, adica cam de cand a aparut Sims 1. Si Doamnee, cat de fericita eram eu atunci ca am cd cu Sims. Chiar, oare pe unde e aruncat? Daca mi-a placut 1, iti dai seama cum eram cand a aparut 2, nu? Si am tot zis ca imi cumpar cd-ul, dar mdaa, l-am jucat doar downloadat. Si acum vreau sa ma reapuc, dar nu reusesc sa il descarc.. La ce net am, nici nu o sa reusesc prea curand. Sa nu-ti pui NICIODATA net de la orange! Ah, da, joci 2 sau 3? Sincer, pentru mine 3 a fost o dezamagire super mare, ma asteptam la ceva mult maaai special. Eu dupa o luna de jucat 3, am revenit la 2.

    OMG! Deci nu cred! Eu sunt disperata de o saptamana. Intreb in stanga si in dreapta daca se uita careva la Suits, sa-mi zica daca merita sa il incep. Aveam nevoie de un serial si nu voiam sa imi aleg din alea pe care le-am abandonat anul trecut.. Pana la urma, am inceput cu Once upon a time. Cred ca vizionez si Suits dupa.

    Cat despre subiectul principal, ma descurc si fara termen limita. Si totusi, lucrez mult mai bine si eficient sub presiune. Am noroc ca sunt inzestrata cu multa rabdare si spirit de organiztie. Vedem peste 4 ani cu ce o sa mai raman (am aflat cine-i profu de mate: de ce mi-era frica, de aia n-am scapat).

    God, cat vorbisi😮 *stop, Oana, stop* Da, da, gata, stop, ma opresc. Ah, ce mai citesti?

    • vorbeste in continuare :)) in fond nu e un articol de discutie?

      Pentru sims m-am rugat vreo luna de un prieten sa ma ajute sa-l descarc fiindca sunt praf la astea…ma descurc sa fac blogu in orice fele si iubesc sa lucrez cu calculatoarele dar cum poti pirata sau face hack la ceva ma depaseste :)))) si e Sims 3 btw, voiam 4 da nah…e nou e greu de gasit…cand apare 5 sar iar cu gura pe prietenu ala al meu :)))
      Suits merita, dar continua si Once upon a time fiindca apare Hook iar si omgomgomg nu-ti spun nimic mai mult :))
      daca mai vrei ceva interesant….hmm Game of thrones si Prison Break si Breaking bad si Orphan Black (epic asta ultimu e foarte tare)
      Lasa ca ai sa vezi, nu renumele face liceul/profesorul poate o sa-ti placa poate o sa ti se para un om dur dar care vrea sa te ajute nu toti profesorii „rai” chiar sunt asa, multi dintre ei sunt de fapt oameni care incearca sa-ti faca un mare bine si pe care nu-i vei uita niciodata deci reputatia nu e aceeasi cu realitatea, vorbesc din experienta😉
      De citit…ma chinui de o saptamana cu de 19 ori katherine si am inceput Numere si Mare Tranquilitas (nu am idee daca am scris corect :)) ce e drept e o vara destul de ocupata…adica incerc lucruri noi ies in locuri noi n-am prea avut timp si rabdare sa citesc

      • Oh, nu mai incep sa ma uit la seriale in pararel. Sunt praf la organizarea timpului cand vine de asta :)) Abia sunt la sezonul 1 din Once upon a time, dupa ce termin cu el, incep inca unul, maxim doua. Huh, eu ma pricep la piratat, doar ca am nevoie de un net pe masura😮 Ceea ce eu nu am. Abia astept sa se termine perioada de contract. Mare Tranquillitatis e super faina, mda, corect e cu doi de „l”, citeste-o cat mai repede! De fapt, nu.. Citeste-o in ritmul tau, lungeste-o, e o carte care lasa urme, o sa vezi.

        • hmm asa am auzit, mi-a fost cam frica sa nu fie o dezamagire…am devenit foarte pretentioasa, curand ma bag pe cititul in engleza ca nu se mai poate pierd multe si in loc am lecturi care ma plictisesc:/ dar totusi parca-s prea multe carti care ar trebui citite si in romana :))

        • Cred ca stiu prin ce treci. Totusi, parca sunt atat de multe carti bune de citit si cand sa citesc si eu ceva, nimic nu e pe gustul meu. Acum m-am apucat de-o carte de-a lui Drumes, dupa ce m-a vrajit cu Invitatia la vals, sper sa nu dezamageasca cu aceasta lectura. Nu stiu de ce, in ultima vreme imi e pofta de clasici,

        • doamne ce n-as da sa am si eu pofta de clasici…cred ca pana la urma o sa fac o pauza dupa Mare si o sa trec pe Jane Austen si Agatha Christie, doar Jane e prima mea iubire ca cititoare si Agatha geniul ala de care nu ma pot desparti :))
          la un moment dat am avut sentimentul ca acum un an – doi abia patrunsesem prin „lumea” asta si acum tot ce obisnuiam sa citesc mi se pare prea simplu si prea lipsit de complexitate pentru pretentiile de acum :)) doamne si ma simt dezamagita din ce in ce mai des

        • Oh, da, stiu ce simti. Eu mi-am facut prostul obicei sa renunt la carti, desi inainte ma simteam atat de vinovata daca le lasam neterminate. Cred ca asta cu gusturile e si pe baza momentelor prin care trecem, right?

        • da probabil ca si de asta e vorba, dar totusi e destul de aiurea sa nu mai reusesti sa citesti o carte fara sa te simti „lasata pe dinafara” ca sa zic asa…adica pur si simplu nu ma captiveaza, nu ma contopesc cu ele cum obisnuiam

        • Exact asta simt si eu. Si ce chef de lectura aveam acum cateva luni.. Nicio carte nu scapa cand trecea prin mana mea. Si ciudat e ca ce imi placea altadata, nu mai imi place si acum. Cum se schimba unele..

Deci...ce parere ai?

