Apa.

„Prima data m-am indragostit incet. Mi-a luat ani. Mi-a rapit mult timp. Si a fost degeaba. A fost cea mai dureroasa dragoste, sa iti iubesti prietenul. Prima data a durut ca dracu’ si am jurat ca n-o mai fac. 

Asta pana cand a venit a doua oara. E, a doua oara ai fi zis ca a venit Cupidon personal sa-si faca treaba si, al naibii, mi-a infipt sageata aia pe nepregatite fix in inima, cu forta, cu doua maini cum s-ar zice. Si n-a vrut s-o scoata pana nu m-a vazut in chinuri. M-am indragostit deodata si a durut. Si atunci iar am jurat ca n-o mai fac.

A treia oara a fost un haos. Pentru ca m-am indragostit gresit, de o ispita. Si in ochii mei se putea citi asta, pe langa mine se unduia intr-un dans vesel gelozia cand il vedeam la brat cu alta. Nu a fost niciodata al meu dar l-am dorit cu toata inima. A fost ceva de observatie, l-am vazut, l-am analizat si totusi l-am vrut, din egoism sau din dorinta – inca nu-mi dau seama. Si a durut si iar am jurat ca n-o mai fac.

A patra oara, a patra oara nu m-am indragostit. A patra oara am lasat fiecare particica din inima ma mea sa se usuce incet, cu prudenta, am sufocat-o eu insami. Am ajuns ok, am vazut cum e sa te indragostesti si mi-am ucis adancurile din cauza asta si stii cu ce am ramas? Cu regret, as da orice pentru inca o sansa, rapid si cu furie, lent si cu prudenta, egoist si cu invidie…sa suferi e mai bine decat sa nu simti absolut nimic.”

Dragostea (adevarata) e ca apa, nu poti trai fara ea. Toate cele de mai sus sunt iubiri reale, iubiri pe care le simti in tot trupul, reverberand in oase.

Tu ce fel de apa ai baut?

P.S. Ce e mai romantic decat sa scrii la miezul noptii? Va scriu doar voua aceste randuri, stati linsititi!

4 gânduri despre “Apa.

  1. Pingback: #inspiration | The fictional kiss

Deci...ce parere ai?

