Dieta de biblioteca

tumblr_mtsge1BNvl1silcv1o1_500

 

Multe mi-ati zis ca ati uitat sa mai cititi, ori n-ati vut timp, ori n-ati mai dat peste carti bune. (same situation here, btw!)

Ei, ei dragele mele, revin la carti (sa nu credeti ca devin vreo romantica incurabila, nu de alta) si imi dau si eu cu parerea despre „cartile bune”.

tumblr_mrimn5wFBS1raxju4o1_500Exact asta vreau eu sa zic aici, o carte e buna cand o citesti si poti spune ca s-a potrivit, a aparut la momentul oportun, gata sa te scoata din banalitatea si tristetea vietii, din probleme de zi cu zi si din visarea la lucruri imposibile ori greseli deja facute. Da, m-ati auzit (citit) bine, nu discut despre felul de a scrie al autoarei, ori tipurile personajelor, discut despre carti la general.

Cand ai relatia perfecta, iubitul romantic si iubitor, cei mai tari prieteni, o tii noapte de noapte in petreceri, la munca si scoala merge totul struna si iesi zilnic sau des in plimbari si pub-uri, ia zi-mi tu cand mai ai timp de carti si cand o sa ai rabdare sa vezi cum se rezolva o problema ( intriga) cand in viata ta nu sunt probleme. Nu, domnule, esti ocupata sa traiesti si nimeni nu te acuza.

Cand esti pe punctul de a te urca pe pereti de plictiseala, ori cand totul se darama in jurul tau…si mai ales cand ai ceva de munca si multe obiective de indeplinit, ah ce iti doresti sa aflii daca Maria si Ionel reusesc sa treaca peste disputa si fug in lume sa se casatoreasca!

Momentul conteaza mai mult ca orice, credeti-ma pe cuvant! Cheful vine mancand, se zice, dar depinde si cand, nu? (ca doar noi fetele mai suntem si la dieta uneori, asa nu ne prind bine cateodata SF-urile ori distopiile si ne oprim si trecem pe clasici sau new adult si tot asa)

Ia ziceti, ce mai cititi? Deocamdata eu sunt pe „dieta” cu young adult si new adult.

P.S. Poate pentru unele intrebarea e: voi traiti sau stati si leneviti cu nasul in carti ca mine?

 

 

6 gânduri despre “Dieta de biblioteca

  1. Bai sincer vara asta nu mi-am mai facut nici o lista, ca anul trecut, si citesc pur si simplu ceea ce ma atrage pe moment. Acum citesc vol. 4 din seria Fratia Pumnalului Negru,si sincer iti zic, cartile in engleza sunt de n ori mai bune decat primul volum tradus la noi. Nu stiu de ce, nu mi se intampla des sa gasesc asa o discrepanta, dar vol. 2, in engleza, mi-a dat un feeling extrem de puternic. Nu zic ca nu mi-a placut primul volum, pentru ca l-am iubit, dar cred ca traducerea i-a rapit din stralucire. Recomand sincer ca seria sa fie citita in engleza🙂

    • hmm nu m-a impresionat asa mult Fratia Pumnului Negru, daca tie iti place presupun ca se dezvolta mai bine in continuare🙂 eh, cate carti vreau eu sa citesc, nu reusesc sa ma tin de ele cu niciun chip :)) vad ca ebook-ul te tine in priza nu? macar ca poti citi pe ebook eu tot nu ma infig la el😉

      • Bai mai nou citesc pe tableta, pentru ca imi vine chef numai noaptea si are lumina :)) Sa vezi ce ma crizez cand nu am baterie si am asa o pofta sa citesc :))
        Tocmai, ca nici pe mine in prima faza :)) Dar acum sunt prinsa total de povest❤

  2. Iti zic din propria experienta,nu e bine sa incerci sa si traiesti si sa si lenevesti cu nasul in carti.Uita-te la mine,ai văzut că am avut o cădere nervoasă cu tentativa blogsuicidală.Nu e bine :)) .Am zis ca vara asta fac,dreg,am o lista neîncepută de cărţi pe care să mi le cumpăr,făcută de anul trecut.
    Am încercat să mă apuc de „Enigma Otiliei” dar sunt la pagina 8 de o săptămână.Zi-mi tu ce să mai fac,că eu nu ştiu cum să ies din situaţia asta :))

Deci...ce parere ai?

