Pisici

Yep, that’s me.

Nu stiu despre voi, cum stati voi cu relatiile si bla bla bla, dar la mine a fost mereu o situatie, niciodata nu s-a schimbat. Aia de colo de sus, in care eu stau ca o pustnica zile intregi inchisa in casa visand cu ochii deschisi la baiatul ala special.

E inalt, e dragut, are cei mai frumosi ochi si cel mai dulce zambet, asa e ca toate v-ati gandit la un anume „el” ?

Ei, intre teama si risc la mine castiga mereu teama, pentru ca n-am reusit niciodata sa fac pasul ala important si sa incerc de fapt sa fac ceva. Am stat doar si am asteptat… I am going to die alone with 69 cats, still waiting (deci vedeti, sunt constienta, doar ca mi-e FOARTE frica, nici macar nu stiu de ce, de respingere, de ce vor zice altii, ca fac o greseala, ca ma grabesc, sunt prea multe motive).

Deci fie ca e colegul de clasa, de scoala, de serviciu, prietenul iubitului prietenei tale, fratele prietenei tale, un tip intalnit la sala sau doar unul cu care ai purtat o lunga conversatie intr-un bar, ia ziceti, il preferati pe el…sau va multumiti cu pisicile?

P.S. Pe principiul „Fa ce zice popa nu ce face popa!”, ignorati-ma pe mine, sunt un pui speriat si un exemplu ne-demn de urmat!

4 thoughts on “Pisici

  1. Nu prea am multa experienta in partea asta a vietii, de vreme ce am avut numai un prieten si ala vai de capul lui. „Relatia” noastra a tinut nici doua saptamani si mi-am dat seama de la inceput ce vroia de la mine. Numai ca am incercat, ca sa pot sa imi scot pe altcineva din minte. Acel baiat inalt, cu ochi ucigatori si zambet de milioane… da, il cunosc si memoria mea il place, ca intreaba tot timpul de el. Desi deobicei am incredere in mine si intimidez toti „masculii” pe care ii intalnesc, de data asta nu pot face nimic. Nu-i posibil si nici nu cred ca relatia noastra ar fi normala. Asa ca, deocamdata, ma adancesc in munca si in carti ca sa-mi iau mintea de la tampenii de genul.
    Dar da, prefer tipii in locul pisicilor..

    • experienta mea se rezuma la tipul asta de ne-relatie (one side love or something like that) si din cat mi-am ajutat prietenele, funny thing, pe mine nu m-am putut niciodata ajuta😀
      Bine asa, cu increderea, nu orice baiat are curaj sa abordeze o astfel de fata dar macar stii ca baiatul ala o sa merite efortul😉
      Eu ma cam lupt sa scap de pisici😀

Deci...ce parere ai?

