Something different – Diana cu vanilie

10486102_786893014674619_1762048837_n

 

„Diana cu vanilie” este singura carte care a suferit acest „tratament” in mainile mele. Nu m-am putut abtine, trebuia sa pun biletele peste tot, sa imi aduc aminte ca la acele pagini exista ceva ce ma putea inspira ori ajuta in unele momente, ba chiar sa-mi dea teme de gandit, de discutat si de scris aici.

Acum sa va spun cate ceva despre cartea aceasta.

Diana Sorescu (Redactor sef – adjunct la revista Unica) a murit cu laptop-ul in brate, scriind, la doar 26 de ani. Aceasta carte publicata P.M. este o colectie de articole de pe blogul sau cu acelasi nume. (link)

Nu stiu daca ar trebui sa fac o recenzie, nu cred, eu nu recenzez nici bloguri, nici viata. Diana cu vanilie este de fapt o mica culegere despre viata de zi cu zi in care e imposibil sa nu te regasesti.

Am tinut neaparat sa promovez un pic aceasta carte, nu stiu daca stiu multi de ea ori ba, vreau doar sa va indrum spre ea fiindca merita.

4 gânduri despre “Something different – Diana cu vanilie

  1. Am citit aseara pe un alt blog niste citate din carte si i-am promis sufletului meu ca va fi urmatoarea carte achizitionata. Abia astept sa pun mana pe ea. De unde ti-ai luat-o?

Deci...ce parere ai?

