Recenzie – Starters – Lissa Price

Bine aţi venit într-un Los Angeles al viitorului!
Un război biologic a decimat populaţia de vârstă medie. Au supravieţuit doar cei care apucaseră să fie vaccinaţi: tinerii şi bătrânii.
Callie, în vârstă de şaisprezece ani, descoperă Banca de Corpuri unde adolescenţii îşi închiriază trupurile adulţilor înstăriţi ce îşi permit luxul de a redeveni tineri.
Dar neurochipul ei funcţionează greşit, iar Callie ajunge să afle lucruri pe care nu trebuia să le ştie şi ia cunoştinţă de planul diabolic al Băncii de Corpuri…
RECENZIE:

Foarte buna pentru o zi de vara!

Este o carte completa din orice punct de vedere, insa pentru mine asta nu e de ajuns. De obicei, o carte pe care s-o laud mult are ceva „wow” iar aceasta nu a avut decat o idee originala. Intr-adevar, este fascinanta, si daca te intereseaza subiectul si ti se pare captivant inca de la inceput, ti-o recomand cu draga inima! Eu nu pot sa zic ca am fost asa atrasa de poveste, insa este o idee extrem de promitatoare, Callie fiind un personaj complex si care promite multe.

Se confrunta cu probleme mult mai mari decat te-ai astepta la inceputul cartii. Din punctul meu de vedere, este o eroina de apreciat, lupta fara oprire.

Ramasi orfani, fara o casa, fara mancare sau bani, Callie si prietenii ei sunt mereu pe drumuri. O alta problema este sanatatea precara a fratelui sau, si nevoia tot mai pregnanta de bani. Callie se sacrifica pentru fratele ei si isi „vinde” corpul programului „Destinatii splendide”, unde corpul ei va fi inchiriat de cineva cu o varsta inaintata care isi doreste sa redevina tanar pentru o perioada. Evident ca nu merge totul conform planului si lucrurile o iau razna intr-un anume punct. Ei bine, intriga e destul de bine conturata si exista si ceva romance pe aici. Ma asteptam, sa fiu sincera, la anumite exagerari care sa dea acel iz de „fals” dar se pare ca autoarea mi-a intrecut asteptarile si a reusit sa prezinte totul realistic si fara dramatisme.

Pe tot parcursul cărții, nu este un moment în care atât personajul, cât și cititorul care e părtaș la povestea tulburătoare, misterioasă, uimitoare, să își tragă sufletul. Lucrurile se misca repede si totusi nu te oboseste, nu trebuie sa te opresti si sa stai sa „flirtrezi” cele intamplate ca sa intelegi mai bine. Multe de spus, prea putine pagini, cam asta zice cartea aceasta si nu o zic ca pe un lucru rau, fiindca ce e scris, e scris bine si aceasta fuga nu te lasa fara suflu, ca sa zic asa.

Nu te plictisesti cu aceasta carte in mana, dar nici nu ataca subiecte dificile. Abunda de originalitate, dar totusi ii lipseste acel moment care sa te dea peste cap si care sa te tina in suspans. E o carte foarte buna pentru cei interesati in mod special de subiectul cu schimbul corpului, sunt sigura ca aceia vor fi fascinati, pentru mine a fost o carte buna, care a meritat efortul si care m-a impresionat prin ceva: originalitatea si multitudinea evenimentelor (fiindca nu stiu cum sa denumesc acea repezeala cu care se intamplau lucrurile, este un talent sa controlezi aceasta fuga si sa o faci sa fie placuta, imi place stilul autoarei)

In concluzie, 4/5 pentru Starters, sunt eu cam pretentioasa totusi, cartea e foarte buna😉

4