Stereomood

Zilnic sunteti zeci de „persoane” diferite: prieten, fiu/fiica, scriitor, cititor, sofer, angajat, elev, adult, copil. Ocupati diferite pozitii, faceti diferite lucruri.

Niciodata nu am putut sa ma concentrez pe mai mult lucruri deodata. Muzica, in general, ma distrage – de la orice activitate. Ca sa fac un lucru bine, trebuie sa fiu atenta doar acolo.

Totusi, pentru mine si pentru toti cei in situatia mea – dar si pentru cei ce n-au asemenea probleme, azi am dat peste ceva interesant si care mi s-a parut foarte potrivit.

STEREOMOOD

*si asta m-a facut sa-mi dau seama ce lenesa sunt ca nu-mi fac singura playlist-uri pe genuri :)) *

Sper ca va e oarecum de folos, unele din ele sunt chiar bune (Workout, Just woke up, Lonely, Writing a letter, Sexy, Anger, Power, Girl Power – ce am incercat pana acum😀 )

 

Deci...ce parere ai?

