Predictibilitate si schimbare

Nu stiu altii cum sunt, dar eu

tumblr_n7set4HgIn1qabxzko1_500Ei bine, incerc sa fiu sobra, corecta, severa din punct de vedere al stilului…si Doamne! ce m-am saturat! Asa ca citandu-l peCreanga, vreau sa va intreb pentru ca de felul meu intreb multe lucruri si sunt curioasa…voi, ca bloggeri, ca scriitori, (for god’s sake, why not) ca cititori, ca oameni, incercati stiluri diferite?

Intr-o zi, sunt imbracata in negru din cap pana in picioare. In alta, port o fusta inflorata si o camasa, intr-un stil vintage. Alta data port o geaca de blugi, parul mai umflat si incerc sa par rebele. Uneori n-am chef de nimic si port niste colanti si o bluza mai larga.

Intr-o zi, umplu un articol de emoticoane, in alta zi scriu corect, dar in stilul unui copil de 10 ani, in ultima vreme, incerc sa adopt un stil matur…mi-a iesit? Nu stiu, dar eu am obosit. tumblr_n7sfxcrBfl1sej95io1_500

O greseala (asa e considerata de multi bloggeri) este sa schimbi tot timpul tema/aspectul…ce faci cand nu poti fi multumit? Ma aflu in pozitia asta, in functie de anumite momente, mi se pare ca trebuie sa schimb ceva. In functie de dispozitia mea schimb orice. Daca nu ar fi daunator, mi-as vopsi parul zilnic in nuanta care exprima cel mai bine cum ma simt. Felul meu de a scrie, cum arata blogul, cum sunt imbracata totul e dictat de dispozitia mea. Si dispozitia mea e schimbatoare, iar eu cred ca schimbarea e buna. Pentru ca daca am fi mereu la fel… unde ar mai fi farmecul?

Nu am inteles niciodata cum pot oamenii sa urmeze o rutina…

Acelasi lucru zi de zi, la infinit, nu va sperie? Ma adresez celor ce au obiceiuri, celor care urmeaza aceiasi pasi si fac aceleasi lucruri zilnic. 
Am incercat rutina, iar dupa doua zile s-a dus. Rutina este pentru acei oameni perfect pusi la punct, cu vietile perfecte, cu un scop precis, un drum pre-stabilit de urmat si care stiu ce vor de la viata.

tumblr_n6wu7pWUwQ1rrjedqo1_500Si eu? Eu nu stiu la ce ora ma trezesc maine, daca stau in casa sau ies, daca voi citi, voi scrie sau voi vedea un film, daca voi fi imbracata in ceva frumos si voi depune efort sau voi sta toata ziua in pijamale. Nu stiu ce voi face maine, poimaine, nu stiu ce vrea sa fiu cand voi fi mare si niciodata n-am stiut lucrul asta, nu am nici o firma (de orice) preferata de la care sa cumpar tot timpul, nu mananc acelasi lucru doua zile la rand. Astept sa vad ce se va intampla, ce-mi va spune mie instinctul sa fac si ce anume va decide soarta ca va urma, fiindca daca mi-as planui intreaga viata n-ar exista ceva sa ma surprinda.

E simplu sa creezi o rutina. E simplu sa urmezi niste pasi stabiliti. Ajungi la ceea ce te intereseaza, viata perfecta dupa standardele multora. Eh, dar ce gasiti frumos in perfectiune? Nu-i asa ca este oribila? Atat de precisa, nu lasa loc imaginatiei.

Perfectiunea asta de care vorbesc eu e comoditate. O doriti? Sau preferati putina creativitate si putin haos, pentru ceva impredictibil?

 

 

Un gând despre “Predictibilitate si schimbare

  1. Nu stiu de chestia cu schimbatul temei… Mie mi se pare absurd sa o lasi la fel, mai ales daca nu-ti place/nu ti se potriveste. Bine, poate ca nu e foarte bine s-o schimbi zilnic, dar nu vad de ce ar trebui sa pastrezi forever acelasi lucru.

    Asadar votez pentru creatvitate si iesire din rutina. Si inchei urand: la cat mai multe stiluri🙂

Deci...ce parere ai?

