Summer – Pros and cons

 

Varaaa!!❤  Momentul de razboi interior din prima zi de vacanta:

OMG ATATA TIMP LIBER ATATEA LUCRURI PE CARE POT SA LE FAC ATATEA POSIBILITATI!!!!

image

DAR PRIETENII MEI…NU O SA-I MAI VAD ZILNIC CATE 6 ORE… O SA-MI FIE DOR DE EI… SI DE LICEU… DE TOTI OAMENII DE ACOLO…

DAR O SA IES MULT SI O SA MA DISTREZ SI O SA FIE CEA MAI TARE VARAAAA!

DACA N-AM CU CINE SA IES?

ao no exorcist animated GIF

O SA MERG LA INOT LA SALA O SA CITESC O SA IES O SA SCRIU PE BLOG O SA MA UIT LA SERIALE O SA GATESC MAI DES, O SA FAC ORICE VARA ASTA!

Cum a decurs la voi prima zi de vacanta? ^_^

P.S. Va recomand filmul Rubinrot (Rosu de rubin), a fost frumos, destul de bun si a avut o perspectiva mai matura. Totusi actorii aveau asa niste voci de basm cateodata ma concentram prea mult pe asta :))

13 gânduri despre “Summer – Pros and cons

  1. Prima zi de vacanţă practic este azi pentru că ieri am fost la meditaţii… Şi nu prea pot să stau liniştită pentru că are fratele meu examen şi azi şi miercuri, dar nu-i bai! Termin de citit „The graveyard book” de Neil Gayman şi probabil mă apuc de „Bite club” de Rachel Caine şi diseară mă uit la meci, unul din 5. Asta azi, dar vara aceasta aş dori să termin cărţile pe care le mai am decitit de prin casă(doar 7-9), să merg cu prietenii de mai multe ori dacă se poate la mare şi să mă menţin cu învăţatul(la anul am bacul…)

  2. Oh,I feel ya’ .
    Pana acum am facut de toate : am dormit pana la 11-12,am scris cate ceva pe blog,am mai pus niste poze pe blog,am vazut filme,mda…numai iesiri in natura,multa socializare,extra popularitate,ce sa spun?O nebunie!Cred ca deja ma ingras… .Oh snap!
    Oh,inca un film bun de vazut.Love you Rya!!! :*
    P.S.Nu m-am mai atins de o carte deeeeee….2 luni!E bine?Nu?Nu… .

Deci...ce parere ai?

