Chocolate Book Tag !

1. Ciocolată neagră- o carte cu subiecte dark (crime, tragedii, chestii traumatizante)

Pentru Agatha Christie nu se poate spune ca drama este cel mai important lucru, insa la sfarsit, cand se dezvaluie misterul, exista un anumit soc pe care n-ai cum sa-l eviti.

Recenzie: Ceasurile

2. Ciocolată albă- o lectură uşoară, veselă şi plăcută

 

Alegerea este o carte mult asteptata, insa pentru mine, n-a fost ceva „wow”, in schimb a fost o lectura usoara si draguta, nimic rau de comentat, pur si simplu o lectura plcuta si atat.

Recenzie: Alegerea

3. Ciocolată cu lapte- o carte despre care ai auzit foarte multe şi vrei neapărat să o citeşti

Unde ma uit apare cartea asta, devine deja enervant ca eu n-am pus mana pe ea :)) Sa speram ca va fi si foarte buna asa cum se zice.

4. Ciocolată cu caramel- o carte care ţi’a ajuns la inimă şi te’a topit :3

 

Este cartea pe care am savurat-o cel mai mult. Am citit-o cu multa atentie si cu o sete de descoperiri si revelatii imensa. Circul noptii este, probabil, cartea care m-a captivat cel mai mult, desi nu m-am asteptat la asta. Este o carte speciala pentru mine, cartea care m-a lasat fara cuvinte.

Recenzie: Circul Noptii 

5. KitKat fără biscuitele crispy- o carte care te’a surprins în ultima vreme

Not surprised, totally shocked! Ceva super-diferit si socant, ma asteptam la cu totul altceva!

Recenzie : nymphette_dark99

6. Snickers- o carte care te înnebuneşte *sper că la modul pozitiv :))*

Allegiant n-am citit-o inca si tanjeeeeeesc dupa ea! Dar mi-am zis sa am rabdare si sa astept sa apara in romana sa o pot savura…Dar poate o sa cedez vara asta :))

Recenzie: Divergent si Insurgent

7. Ciocolată caldă cu frişcă şi bezele- ce carte alegi în momentul în care vrei să te relaxezi?

Este o carte simpatica, usurica, dar pe care n-o poti lasa din mana🙂 (recenzia – in curand )

8. O cutie cu ciocolată-  ce serie pe care ai citit’o conţine câte un pic din fiecare gen? şi care, de asemenea, crezi că ar prinde la public!

Asta e seria mea de suflet :)) Eroina mea preferata, triunghiul meu amoros preferat, antagonistii mei preferati, are orice ai putea dori😀

Trebuie sa incerc Grimm Diaries, daca cineva stie seria sau o are (ebook)😉 contact me please, schimb orice pentru ea❤

 

Deci...ce parere ai?

