Reminder and summer plan

Nu uitati de concursul de pe prima pagina🙂

Tot anul asta nu prea m-am ocupat de postari si de blog in general, nu neaparat din cauza lipsei timpului, dar poate pentru ca m-am dedicat mai multor lucruri. Printre ore, iesiri cu prietenii, seriale, schimbari, cumparaturi, gadget-uri, parfumuri scumpe, genti si mai scumpe – lucruri care nu prea ma interesau inainte, am cam lasat cititul si blogul pe planul doi. Am mai postat, nu cred ca a trecut o saptamana sa nu postez ceva, dar ar fi bine sa ma invat sa postez zilnic, ori la doua zile, macar.

Si asta o sa incerc vara asta: sa adaug diversitate blogului si sper sa mearga treaba. O sa ma ocup si de organizare ca tot spun asta de ceva vreme si am facut doar schimbari mici de tot si in rest…vara asta e vara mea, o sa fac tot ce n-am facut pana acum, tot ce am esuat pana acum, tot ce mi-am dorit din totdeauna (dar mai intai sa vad daca ma lasa mama :)) )

Deci...ce parere ai?

