Concurs – Inceput de sezon

Un concurs! Din vara n-am mai facut unul, deci de ce sa nu incep iar „sezonul”. Am stat si m-am uitat asa un timp printre ebook-uri, si am scos cate ceva numai bun pentru premii:

Destroy Me – Tahareh  Mafi

Luna plina & A  doua Luna Plina – Kelley Armstrong

Micutele mincinoase – Sara Shepard (4 volume)

Codul lui DaVinci ( pentru ca nu stiu cati dintre voi ati citit-o, e o carte prea buna sa nu o cititi) – Dan Brown

The shadow reader – Sandy Williams

The Goddess Test – Aimee Carter

Abia astept sa pun mana si pe urmatoarele volume din serii, le voi oferi la concurs daca vor fi in format pdf si nu real.

Pana atunci toate aceste carti reprezinta premiul (de fapt premiile) pentru un concurs simplu.

Follow blogului, adresa de email intr-un comentariu, raspunsul la urmatoarea cerinta:

Ce tip de postare preferati: pe ce subiect, recenzie, capitole, interviuri, postari aleatorii pe diverse teme (si ce teme va atrag), cum ati vrea sa se dezvolte blogul in continuare – in acelasi comentariu. Astept sfaturi si pareri dezvoltate in 2-3 randuri.

Pentru o intrare in plus, da-ti share sau postati despre concurs pe facebook sau pe blog personal.

Vor fi doi castigatori alesi random, dar toata lumea trebuie sa indeplineasca aceste conditii. 

Concursul se va desfasura intre 28 MAI – 11 IUNIE 2014 ( 2 saptamani) 

2 CASTIGATORI, ACELASI SET DE CARTI

10 gânduri despre “Concurs – Inceput de sezon

  1. mail: ancutzamarin@yahoo.com
    Share: http://scrierileuneiliceene.wordpress.com/2014/05/30/concurs-inceput-de-sezon/
    Mie imi plac postarile cu vastul subiect al vietii de zi cu zi. Dezamagiri, bucurii, sperante, orice emotie profana care ne face viata mai interesanta. In astfel de postari ne regasim cu totii, indiferent de varsta sau de mediul din care provenim, iar aceste sentimente, desi le-am numit profane in general, pentru fiecare in parte sunt sacre, si sa descoperi si alte persoane care iti impartasesc starile prin care treci te incurajeaza sa depasesti situatiile dificile. Ador de asemenea postarile tale cu lucrurile stangace pe care le faci in preajma baietilor :)) Sunt foarte amuzante si ma trezesc razand singura in fata ecranului. :))

    • Bun, ca asta e ideea, daca tot nu ma pricep, macar sa stiu ca fac pe altii sa rada :)) ok, am inteles, ma bucur ca iti place ceea ce scriu si o sa tin cont de ce mi-ai spus🙂

  2. Pingback: OMG,OMG,OMG!! | Lost in Wonderland

  3. Mail : melcraven95@yahoo.com
    Share : http://monster01devorator.wordpress.com/2014/06/02/omgomgomg/
    https://www.facebook.com/pages/Lost-in-Wonderland/
    http://pasareadenoapte.wordpress.com/2014/06/02/concurs-inceput-de-sezon/
    Stiu,nu m-am putut abtine :))Pot sa dau si pe Twitter/Tumblr?Pls,pls,pls!!!
    Hmm,mai,de mii si n’spe mii de ori ti/am mai spus si SEEEEEEEEEGOOOOOOR stii care e categoria mea favorita de pe aici : Capitolele,clar!Ideea e ca am ramas in urma ca naiba si cum plonjez in vacanta,capitolele tale sunt primul lucru de care ma voi ocupa.Revenind :)) , nu cred ca e nevoie de vreo schimbare pe aici,e casa ta,locusorul tau unde pinguinii (If you know what I mean) zboara si daca este pe placul sufletelului tau,atunci e perfect.Te iubii :*
    Succes participantilor!
    lOVE,B!❤

  4. Pingback: Make sure you won’t miss this. | The fictional kiss

  5. Pingback: Make sure you won’t miss this. | The fictional kiss

Deci...ce parere ai?

