Capitol si actualizare

In primul rand va promit ca termin toate povestile. Imi fac plan, rasucesc idei, vad eu, dar le termin, le-am organizat ca sa le vad clar, sper ca voi reusi ce mi-am propus.

Si acum, aveti un capitol din HP Story Line sus acolo, capitolul 8, este oarecum lung, vor urma si altele, sa fiti siguri.

What should I say e prima pe lista de continuari mai ales ca i-o datorez lui Lexy, eroina fiind inspirata de ea, cum am zis la inceput, trebuie sa am grija insa sa nu-mi scape si sa devina alt gen de personaj si apoi ma ocup si de restul🙂 Sunt  5 povesti, incerc sa le termin vara asta. Mai am doua scrise in word dar nu le pun pana nu termin tot. De citit n-am citit mult, am terminat cu tezele, saptamana asta dau si proiectele si dupa sunt libera, o sa fiu mult mai activa😉

Deci...ce parere ai?

