Writing 101

Writing 101 este un proiect in care am vazut ca se implica multa lume (nu din Romania, insa) si am decis ca n-ar fi rau sa „ma bag” si eu.🙂 Nu stiu sigur cu ce se mananca dar din ce am inteles, zilnic (5 zile/saptamana) cate o postare cu un subiect dat de ei, eventual o a doua idee. Nu e obligatoriu sa le urmaresti pe amandoua (si subiectul si ideea), poti alege, insa eu am intrat in joc pentru mai multe teme de scris si un mic antrenament poate-poate reusesc si eu performanta aceea de a ma tine de scris.

cine mai doreste se poate inscrie aici:

http://dailypost.wordpress.com/2014/05/16/writing-101-registration/?contact-form-id=77692&contact-form-sent=78564&_wpnonce=c810468e73#contact-form-77692

Veti primi un email in cateva zile pentru a confirma si trebuie doar sa asteptati sa inceapa campania😀

2 gânduri despre “Writing 101

  1. Buna, sunt noua pe blogul tau. As vrea sa aflu mai multe despre tine. ti-am citit aproape toate povestile si sunt speciale . care e facebook-ul tau?

Deci...ce parere ai?

