Provocare pentru voi : carti pe care as fi vrut sa le scriu

Nu am fost prea activa in blogosfera, asa-i? Asa e. Deci pentru un inceput mai mult sau mai putin promitator (ramane la latitudinea voastra) va dau o provocare. Nu stiu daca ati mai auzit de ideea asta, dar eu o impart oricum.

Raspundeti la o intrebare : ce carte (carti) v-ati fi dorit sa le fi scris chiar voi? Motivati.

Reguli? Raspundeti la o intrebare. Dati provocarea mai departe catre 5 persoane. Anuntati-le. Lasati-mi link cu raspunsurile voastre la aceasta postare. Daca voi doriti si nu va deranjaza, un link catre The Fictional Kiss e binevenit, insa nu se supara nimeni daca nu🙂

Acum legat de intrebare, eu nu va intreb de cartea voastra preferata. Nici de personajul vostru preferat, cel in care va regasiti. Nu va intreb nici de prima carte citita, cea care v-a deschis portile acestei noi pasiuni. Va intreb ce carte simtiti voi ca ati fi putut sa o scrieti, ca se potriveste perfect gandirii voastre, ca este exact ceea ce ati fi dorit voi sa creati. Cartea care vi s-a potrivit atat de bine incat ati fi putut jura ca e scrisa de voi. Sau cartea care vi s-a parut atat de buna incat ati fi vrut sa puteti scrie in acel fel.

Nu o carte pentru care aveti o slabiciune, va place un personaj, sau pur si simplu e o „placere vinovata”; acea carte de care ati fi mandrii sa fie scrisa de voi, v-ati dori cu ardoare sa fii fost scrisa de voi fiindca are ceva aparte sau care ati putea jura ca e „mulata” pe modul vostru de a gandi.

Iar acum, fiindca v-am dat o imensa explicatie (vaga pe alocuri) sper ca ati prins ideea totusi.

Si acum ce carte mi-as fi dorit eu sa scriu?

Cu un singur cuvant cred ca descriu aceasta carte: mister.

Circul noptii, asta as fi dorit sa fie produsul mintii mele, o carte complexa, privita din multe unghiuri, care te tine in suspans pana in ultimul moment, care se termina altfel decat de astepti, care te lasa la sfarsit sa doresti sa fii parte din ea. 

Desi poate pentru altii a fost plictisitoare, a lungit suspansul prea mult, eu am stat si am analizat atatea posibilitati, am asteptat acel moment de cotitura atat de nerabdatoare incat nu am putut sa nu raman cu o vesnica admiratie pentru Erin Morgenstern. Nu este cartea mea preferata, nu are toate acele lucruri pe care le iubesc, este doar o carte atat de fascinanta, ametitoare si plina de mister incat nu m-am putut satura de ea. Mi-as fi dorit sa fii scris cartea aceasta numai pentru a savura din nou faptul ca pot tine su sufletul la gura o lume, ca pot fascina si ca pot starni curiozitatea multora. As fi dorit sa fii scris eu aceasta carte numai ca sa existe o persoana la fel de sedusa de ea cum am fost eu.

Imi acceptati provocarea?🙂

Lexy

B

Sayuki

Rose

Oana 

 

 

 

7 gânduri despre “Provocare pentru voi : carti pe care as fi vrut sa le scriu

  1. Pingback: Provocare a la Rya :) | Lexy's Crazy World

Deci...ce parere ai?

