Full.

Nu stiu daca v-ati simtit vreodata epuizati si mental si fizic in acelasi timp. Pregatesc de cateva zile o surpriza pentru o prietena foarte buna si acum s-a mai adaugat ceva. Alerg de la un magazin la altul, caut bani peste tot, adun pozele de acum nu-stiu-cate luni, caut dimensiuni si ma stradui sa iasa totul bine…iar la sfarsit cineva vine si imi strica tot ce-am facut pana acum😐

Da, sunt o frustrata care umbla cu 20 de liste, strange bani, are 5 sacose diferite…urasc zilele de nastere! Ma tot gandesc ca merita dar imi vine sa urlu de nervi…

Si acum, va rog sa scuzati frustrata de mine, trebuie sa scoata poze si colaje undeva color…ceea ce imi aminteste ca nu stie daca se poate scoate pe A6.

La 1 mai incep iar recenziile🙂

LATER EDIT : se pare ca nici o cofetarie din Ploiesti nu detine un simplu tort de ciocolata de forma dreptunghiulara si cat de cat maricel. Dumnezeu stie ce vraji a facut colega mea cand l-a gasit din prima acum o luna…sau cat noroc a avut, eu sigur nu am primit acest dar superb de a nimeri din prima si am vizitat 5 cofetarii pana sa gasesc o solutie, dar nu cea dorita initial, evident.

5 gânduri despre “Full.

  1. Yeah, esti tare Rya, ce pot sa zic :)) Ideea mea de cadou e sa indes niste bani intr-un plic….sau daca chiar ma fortez, sa mai adaug si niste boamboane pe langa dar in rest nu am nici o treaba cu domeniul asta. Si cand ma gandesc ca acusi e ziua prietenei mele imi vine sa ma strang de gat :)) Stii genul ala de prietene apropriate care te intreaba ce vrei de ziua ta si tu ii bagi la misto ”o placa profesionala” sau ”un ceas cu curelusa de piele” sau mai stiu eu ce chestie ce depaseste suma aia decenta alocata pentru un cadou, si cand vine si ziua ta te trezesti ca fix aia ti-a luat? :)) Nu am nici o idee cum pot sa-i bat cadoul :)) Fata mi l-a ambalat frumos tocmai de cand a fost ultima oara in Roma :))
    Oricum, e de apreciat efortul pe care il depui😀

    • Oh, nici eu nu depun efort in general..adica la prietenii apropiati gen fata asta care nici nu mai stiu cum ma suporta uneori ma stradui :)) mai ales ca am cu ce, acum deja i-am dat si imi era frica ca vede, de-aia nu am scris aici ce ii iau… i-am facut un colaj cu noi si l-am pus in rama, am facut o foaie a4 cu mai multe conversatii amuzante ale noastre in loc de felicitare, un tricou si un lantisor pe care le-am cautat 2 ore ca nu ne potrivim la gusturi si am stat sa fiu sigura ca o sa-i placa…plus tortu ala cautat prin tot orasul :)) dar da, de obicei eu am cadoul standard pentru prietene: parfum, ceva de imbracat, o carte eventual si urarea lunga pe fb🙂 nu ma stradui foarte mult, dar na..cand e vorba de prieteni apropiati… scotocesc dupa toate amintirile si toate lucrurile de care mi-a zis vreodata ca ii plac sau n-are, pun suflet in asta, fac exact ce mi-as dori eu sa se faca pentru mine, pe ideea asta merg🙂

      • Prieteni ca tine sa tot fie Rya😀 I totally suck at this department :)) Trebuie sa ma gandesc din timp, nu pot sa o dau in bara, mai ales ca se aniverseaza si doi ani de cand suntem bff :))))

        • Oooo ! Ce frumos! faza cu colajul e chiar usor de facut, il faci cu un program pe telefon sau in paint si te duci undeva sa iti printeze si le zici cam ce format iti trebuie, iei o rama (de obicei au si dimensiunile scrise si poti sa te duci cu ele la printat) si ai facut ceva dragut rapid „ceva sentimental” langa un cadou ceva mai mare daca zici ca ti-a luat ceva scump si tie😀 te gandesti ce are nevoie iar daca nu…cine refuza niste tricouri si bijuterii fix pe gustul ei?😀 eu asa ceva as face, poate sa-i personalizezi ceva…exista magazine…am o prietena, a primit o perna cu o poza cu ea si prietena ei si doarme cu ea, mi se pare super dragut🙂

Deci...ce parere ai?

