Obiceiuri liversti

O leapsa draguta mi-a atras atentia pe blogul lui Rose  si m-am gandit ca nu am facut una de mult. In urmatoarele 2 zile ma voi ocupa mult de „curatenia de primavara” in materie de orice – laptop, blog, tumblr, casa, haine – si sper sa observati mici imbunatatiri/diferente si aici😀

1. Ai vreun loc preferat în casă în care citești?

In general prefer sa citesc pe canapeaua mea, in toate pozitiile posibile – preferata mea, cu capul pe perna si picioarele pe „spatar” intr-un fel de diagonala, incercati!

2. Semne de carte sau o hârtiuță oarecare?

Am o colectie! Sunt toate intr-o cutie puse la pastrare si folosesc doar 2-3, am observat ca incep sa le pierd😦 cum nu mai termin carti…raman printre pagini…

3. Poți să te oprești din citit brusc sau trebuie să termini pagina/capitolul?

Ma opresc brusc. Nu e o problema, tin minte foarte bine ultima scena fiindca stau cu gandul la ea toata ziua daca m-am oprit acolo si daca este o carte buna. In cazul in care nu e foarte interesanta carte… nu e nici o paguba daca ma opresc si nu imi aduc aminte, citesc cateva randuri din urma si gata.

4. Mănânci sau bei în timp ce citești?

Nu, asta e strict pentru filme! Uit de mancare si nu ma pot concentra cu muzica atunci cand citesc. Imi distrag atentia sau sunt ca si inexistente, depinde de cat de captivanta e cartea.

5. Poți să citești în timp ce te uiți la TV sau asculți muzică?

Cum am si spus, nu. Daca e o carte interesanta, uit de tot ce e in jurul meu. Daca nu ma absoarbe intru-totul… muzica si tv-ul ma deranjaza rau, simt ca ma zgarie pe creier zgomotul.

6. Citești cărțile pe rând sau mai multe simultan?

De obicei pe rand. Cand nu imi place o carte ma opresc si citesc alta. Se intampla destul de rar, in orice caz sunt unele carti de care nu m-am mai atins deloc fiindca nu imi place stilul sau mi s-au parut prea copilaresti – de obicei mai dau o sansa, dar pe unele nu le-am putut suporta dupa 10-20 de pagini…

7. Citești doar acasă sau peste tot?

Acasa e cel mai bine, trebuie sa fiu foarte plictisita sa citesc in alta parte.

8. Citești cu voce tare sau în gând?

Am o voce groaznica! Ma simt stupid citind cu voce tare, stric toata atmosfera cartii.

9. Sari pagini?

De obicei nu, cateodata paragrafe cand se deruleaza enervant de incet si cu prea multe descrieri – apoi ma simt prost si ma intorc la paragraful respectiv sa il citesc.

10. Scrii pe cărți?

Notez citate intr-un caiet. Protejez cartile ca pe copiii mei, nu as scrie sau indoi vreun colt niciodata!

Oricine e liber sa o ia😀 eventual sa imi lasati un link sa va vad raspunsurile, sunt curioasa!

-R

 

Deci...ce parere ai?

