Din seria…

…scuzelor

…revenirilor

…promisiunilor

Da, o sa fie genul ala de postare. Realizez ca am lasat blogul deoparte. Realizez ca atunci cand am postat, nu a fost ceva interesant, despre carti, povesti, articole bune. Nu, au fost doar postari despre mine, ce mi s-a intamplat, problemele mele. 

Si recunosc ca am fost cu totul scufundata in ele. Ma simt ca un personaj din Gossip Girl cu mai putin sanse de reusita fiindca am stat, am analizat, am planuit si pana la urma tot nu stiu cum sa-mi rezolv situatia. 

Daca pe „cariera” o duc bine, in sensul ca nu mi-am neglijat temele si scoala, mare mea problema e legata, evident, de un baiat [se pare ca de mai multi, dar nu mi-am dat eu seama ( -_-„) ]. 

In orice caz, stiu ca blogul se presupune ca e si jurnalul meu, ca scriu si despre mine, dar nu vreau sa il transform in genul acela de blog patetic in care imi povestesc eu viata de parca intr-adevar ar fi ceva spectaculos, pentru ca nu e. Chiar daca pare complicat in mintea mea, sunt 100% ca e foarte usor pentru cei din jurul meu. Deci o sa incerc sa incetez cu planurile, iesirile cu scop strategic pe care le-am cam urmarit in ultima vreme si cu visele lamentabile care ma bantuie de ceva vreme. Revin la ceea ce stiu ca-mi place: blogul, tumblr-ul, design-ul, filmele (am fost la Divergent, cred ca va fi urmatorul post despre asta) si serialele. 

Si cu asta va voi spune ce am facut in ultima vreme in aceste privinte:

  • carti? Sunt blocata. „Uite asa arata fericirea” mi-a luat mult mai mult decat am crezut, probabil fiindca n-am avut rabdare sa citesc mai mult de 5 pagini o data fiindca ma bantuiau alte „ganduri”.
  • filme? Uite un plus: Academia Vampirilor si Divergent, vazute amandoua la cinema, urmeaza un review, de asemenea urmeaza alte filme must-see pe lista mea (macar pentru asta am avut timp ^.^ ) Printre filmele vazute acasa:  It’s kind of a funny story(frumos, merita vazut de oricine!), Nyphomaniac (nu ma judecati! *that was really dirty. I didn’t expect it to be THAT dirty* ) No Strings Attached ( un fel de Friends with benefits, actori buni) si Spring Breakers (multi il critica, sincer, mie mi-a placut, in ciuda faptului ca e lipsit de moravuri)
  • tumblr?  N-am prea postat. Am dat reblog cateodata…am luat o tona de poze in telefon, insa de postat n-am mai postat. Toate pozele frumoase din telefon urmeaza sa fie postate…candva. In orice caz, trebuie neaparat sa fac ordine in galeria telefonului meu, printre poze de tumblr, mesaje, screenshoturi, selfies, poze vechi, poze de pe whatsapp, lectii de la scoala si poze ciudate cu colega mea de banca, am reusit sa strang 1500 de poze😐
  • seriale? Inca un sezon si termin Gossip Girl,  am ajuns la zi cu Supernatural, sunt la zi cu Reign, am terminat Pretty Little Liars. Pe lista urmeaza: sa ajung la zi cu TVD (nu pot sa cred ca m-au plictisit asa mult episoadele cu Katherine in corpul Elenei incat am renuntat😐 ), la fel si Once Upon A Time, sa incep Game of Thrones si poate sa continui cu The Originals si Ravenswood desi nu ma atrag foarte mult.

M-am concentrat pe filme si seriale, nu? Probabil mi-a fost mai usor asa, dar imi revin eu.

Imi cer scuze pentru lunga absenta…but I am back bitches😉

-R

5 gânduri despre “Din seria…

Deci...ce parere ai?

