Am fost, dar tin capul sus

Mda, stiu ca eu am fost proasta. Am inteles asta din prima clipa. Nu, nu am fost proasta fiindca am zis tuturor. Nu am fost proasta fiindca am crezut ca daca zic unora voi afla si eu la randu-mi secretele lor si asa vom incepe o prietenie. Am incredintat tuturor lucrul asta pretios pentru ca nu aveam pe nimeni de incredere…m-am increzut in toti, sperand ca va iesi cineva in fata.

Si acum inteleg ca am fost proasta si din cauza asta. Dar nu, vina mea cea mai mare e ca mi-am ingaduit sa sper sis a tanjesc. Fiindca am crezut ca el de fapt e eroul meu de carte iar eu eroina simpla dar iubita. Urasc cartile. Te lasa sa visezi la ce nu e posibil.

Oh, dar cum sa urasti ceva de care esti dependent? Orice lacrima si orice zambet poate fi inghitita de lectura.

Dar oricum. Nu conteaza de ce, nu conteaza cum, am fost o proasta, iar acum suport. Ce poti face atunci cand esti in pozitia mea? Mergi la fel de drept si cu aceeasi alura ca intotdeauna. Priveste inainte, ignora pe oricine si intelege ca lucrurile se schimba. Nu ai de unde sa stii daca e mai bine sau mai rau… poate amandoua. Dar daca se schimba, e bine. E ceea ce trebuie sa se intample. Schimbarea e singura care pune lucrurile in miscare…cine stie, poate a inceput astfel ceva frumos. Sau poate vei scoate pe cineva din viata ta, pentru ca nu ii era locul acolo. Poate vei plange, poate vei zambi. Exista cale mai buna de a trai?

Acum ma scuzati si scuzati-mi si lipsa de pe-aici, insa ambitia, incapatanarea, scoala, un anume baiat si cativa anonimi fara bun simt (care probabil sunt “prieteni” cu mine) mi-au facut ultimele zile un calvar. Dar nu-i nimic, tin capul sus, altfel imi pica coroana😉

 

7 thoughts on “Am fost, dar tin capul sus

    • Pai pai pai ask fm e cea mai mare prostie. Uite Asa a ajuns mircea sa ştie ca il plac si n.am nici o idee cine m.a zis pe mine acolo… Fiindca na….anonimi :)) si mda nu m.ar deranja ca stie el…ma deranjaza ca vede TOATA lumea care intra acolo. In orice caz nu mai am ce sa fac data viitoare doar Sa am mai multa grija cine mai afla dupa ce spun ei unora ceva…

        • da, corect o astept🙂 desi cred ca ii spusese un prieten comun ca il plac oarecum de inainte si nu stiu daca nu e interesat sau doar nu vrea sa se bage totusi in seama, eu raman cu placutul deocamdata si vad cum evolueaza, in orice caz nu poti spune ca vrei ceva mai mult daca nu cunosti persoana, asa-i? si tu stii despre cine e vorba, imposibil sa nu ma fi atras fizic :))

Deci...ce parere ai?

