Fortune Cookie

Femeile misto, in ciuda aparentelor, nu sunt trofee. Sunt, pur si simplu, victime. Pentru ca sunt prea normale, prea calde, prea umane, prea disponibile. Prea usor de cucerit.

Nu-mi dau seama cine greseste. Un lucru stiu sigur: femeile misto, cu foarte putine exceptii, sunt in continuare singure. Iar barbatii misto ajung in jurul varstei de 50 de ani sa se intrebe cine le-a consumat tineretea. Si asta nu s-ar mai intampla daca toti acei barbati misto ar intelege ca femeile misto sunt normale, ca nu provoaca gratuit, ca nu au nevoie decat de un simplu gest de sinceritate pentru a se deschide. Femeile misto nu sunt neaparat femeile vizibile. Asa cum nici barbatii foarte misto nu sunt acei barbati care conduc detasat in micile jocuri de societate.

Wow. Deep one.

Am luat-o de undeva. Va rog sa imi scuzati lenea/memoria, nu mai stiu de unde.

O sa citesc primul alineat de fiecare data cand mai dau cu bata in balta la capitolul iubire😀 Sunt o femeie misto(aka, fata), d-aia nu ma remarca barbatii misto.

Inca ceva, vreau si eu prajitura cu ravas😦 Cum nu am nici un restaurant chinezesc si chiar si asa „nu m-ar tine” sa ma duc sa comand mancare cu numele scris cu caractere asiatice si sa ma trezesc cu vreo caracatita pe farfurie…am gasit asta:

http://www.myfortunecookie.co.uk/

Si raspunsul meu?

Romance follows you if you can only see it.

Ma uit unde nu trebuie probabil. Dar e tentatia…stiti voi, provocarea, dragoste interzisa, ceva ce nu poti avea (deja suna ma dramatic decat e de fapt, in realitate sunt eu zambind larg de fiecare data cand trec pe langa baiatul – popular – de care imi place… foarte trist😦 )

Iubire, trage-ma de nas, de degete, de urechi, de orice – ca eu sunt cam chioara.

5 gânduri despre “Fortune Cookie

  1. Oh, acum am simt mai bine, am pe ce sa dau vina cand sunt singura :))) Mi-a dat si mie aia din a treia incercare :)) M-am enervat dupa primul, adica ce naiba, eu si asa zambesc destul🙂

Deci...ce parere ai?

