Bibilioteca mea ^^ ~ Aka rafturi multe

Nu am facut niciodata asta, dar multa lume a facut-o O.o

So, let’s give it a shot

Motivul principal pentru care nu am facut poze cu minunata mea biblioteca e…ca biblioteca mea e peste tot. Adica: te uiti in dreapta, carti; te uiti in stanga carti, te uiti in spate, carti. Norocul peretului din fata, e o fereastra imensa deci nu aveam cum sa pun carti acolo, desi as putea incerca acum ca mi-a venit ideea :)) Si nu spun asta in sensul ca imi las cartile peste tot. Nu, pur si simplu am o gramada de rafturi * si niciodata nu par destule* umplute cu nimicuri de la maimutoi de plus la bibelouri vechi si noi, dar cele mai multe au carti. 17 rafturi cu carti!

Aici sunt principalele mele rafturi, cele mai importante doar fiindca mai am:

1940077_719783674718887_1683448784_nMie nu-mi place sa am doar cartile insirate monoton deci vedeti pe acolo o gramada de lucrusoare inutile, precum si faptul ca seria Fifty Shades e ascunsa bine in spatele unei picturi mici pe sticla cu apusul/rasaritul *nu imi da seama😦 * luata de la mare (a doua poza, randul de jos)

Sus, in ordine, seria Twilight ( cu o improvizatie de-a mea de tablou cu o poza din reviste, era de fapt o oglinda – dar imi place sa fiu creativa😀 ) apoi toate cartile cartile care NU m-au impresioanat in mod deosebit impreuna cu un ursulet si o balerina, cartile mele clasice, vechi, pe care le-am citit sau vreau sa le citesc; si seria mea de suflet cu vampiri: Academia Vampirilor, evident ca nu mai puteam sa pun langa si altceva, strica imaginea (acolo inca o rama foto cu o poza din reviste, inca o balerina intr-un suport ciudat, un…castronel? nu stiu ce e si nici nu se vede bine si o floare suport – pentru biletul cu autograful fiecarui membru One Direction.

Apoi pe al doilea rand, cartile alea citite (sau nu :”>) in copilarie cu o coronita de plastic in fata😀 Apoi cartile mele preferate, un tablou cu alta poza din reviste, o lebada, un bibelou miiiic cu o fetita, coronita mea preferata de cand eram mica…si un unicorn. What? Unicorns are awsome. Langa, cartile din colectiile acelea Adevarul si altele… le-am adunat acolo fiindca nu stiam unde sa le pun😀

Si pe ultimul rand, majoritatea cartilor Young-Adult si Teen Fiction: Circul noptii, Dispozitive Infernale, Instrumente Mortale, The perks of being a wallflower, seriile + 18, seriile cu vampiri… se poate vedea pe undeva Destine la limita * NU MAI CITESC, CE SE INTAMPLA CU MINE :O *

Mai sunt cateva rafturi mai putin importante… dar asta e principalul. Sunt raspandite prin toata camera, acesta fiind principalul motiv pentru care n-am facut niciodata asta :))

Voi cum va organizati biblioteca? Dupa cum vedeti eu nu am o anumita metoda, doar dupa serii si preferinte, voi le aranjati intr-un anume fel?

 

12 gânduri despre “Bibilioteca mea ^^ ~ Aka rafturi multe

  1. Draguta de tot biblioteca ta! ^_^ Si mie imi placea sa am multe, multe chestiutii, dar pentru ca sunt obsedata sa sterg cartile cat de des cu putinta, mi-ar fi cam greu sa pun lucruri pe ele si alea alea. Eu am patru rafturi ceva mai mari unde imi tin cartile in functie de anumite criterii. Acum arata cam nasput biblioteca, trebuie sa o rearanjez avand in vedere ca achizitiile noi au tot ajuns la bunica si nu stiu unde am loc si pentru ele. Incerc sa tin cartile, dupa cum spuneam, dupa anumite criterii, dar lucrul important e editura. E multa bataie de cap cu modul in care sunt organizate cartile mele, e mai ceva ca intr-o biblioteca – insitutie.

    • buna idee cu editura! nu m-am gandit, poate incerc si eu😀 Da, mare problema cu stersul prafului..eu am renuntat la a le scoate si a le muta mereu, asa o fac numai cand dispun de ceva timp…cand nu vor trebui sa se multumeasca cu stersul pe margini :))

      • Tata le sterge in fiecare zi coatoarele si partea de sus, fara sa le mute. Eu cand sterg praful, o iau pe fiecare in parte si incerc sa fac asta cat mai des ^_^ Eu le gasesc mult mai usor asa, cu editurile, mi se pare tare eficient :3

  2. Nu-mi place sa fac curat, Doamne cat mai urasc sa mut cartile! :)) Pe bune, sunt alergica la praf si ma iau toti dracii cand trebuie sa le ordonez. Nu le pun dupa nici un criteriu, abia de mai incap in nenorocitul de raft ( in sfarsit mi l-am reparat, yeeey! ^_^ ) dar le tin oarecum pe serii, young adult anga new adult, nu le asez chiar random. Mi-ar placea totusi sa am o biblioteca mai mare…si mai multe carti…si mai mult chef si timp sa citesc. Mda :)) Si mai multi bani daca tot veni vorba, tot am impresia ca (,) criza asta nu va trece niciodata…..

    • n-am nici o alergie, Doamne ajuta :)) dar imi place sa organizez lucrurile si am avut problema asta cu cartile…pur si simplu nu gasesc un criteriu care sa mearga cu rafturile mele:)) in orice caz mi-am facut niste provizii de carti…mama-mama am vreo 14 necitite si nu mai am timp de ele :))

        • nu e bine, trebuie sa dormi mai mult – daca nici nu dormi si te simti si coplesita poti ajunge usor usor la anixetate si dupa sa nu se faca si mai rau. crede-ma, am fost aproape acolo, si tot asa, nu mai faceam ce imi place, nici nu scriam nici nu citeam, ma simteam obosita si nu aveam chef de nimeni si nimic. forteaza-te intr-o zi sa nu te lipsesti nici de laptop nici de nimic dormi, citeste, stai singura intr-un parc chiar daca ploua…doamne am inceput sa ma bucur asa mult de momentele astea…😀

        • Mda, stiu ca nu’i bine, dar trec printr-o perioda foarte stresanta si nu prea mai stiu cum sa ies din ea. Btw, ai whatsapp?

Deci...ce parere ai?

