SOC. Rya la sala!

Nu m-am dus inca la aerobic/orice vom face noi acolo :))

M-am dus sa-mi fac abonamentul

Intram noi doua *eu pitica fara tocuri ailalta slaba si lunga * si usa e de sticla. Prima impresie: NU INTRU ACOLO!

O gorila asa cam cat usa, ba mai lata, tragea de niste lucruri dubioase. Am zis ok, ala ca ala, dar mai erau 3 semi-gorile in spate. Si noi doua pupeze care cica ne apucam de sala. Intra un nene, deci ce sa facem cu curaj sau fara, intram si noi dupa el.

Nu ne uitam nici in stanga nici in dreapta, direct la birou, ne ducem ne uitam pe foile de acolo. Primul lucru de observat: aerobic. Ok, nici nu ne-am mai uitat la altceva, i-am zis femeii ca vrem la aerobic, ne-a zis cum sta treaba cu programul, am acceptat si dupa cumva discutia a deviat catre handbal ca doar prietena mea face handbal de 5 ani.

-Si tu practici vreun sport?

*Femeie, am un metru si o speranta, am venit aici pentru aerobic, nu sunt vreo schiloada care sa n-aiba nevoie sa slabeasca… tu ce crezi?*

Si acum vom vedea, nu am nici o idee ce trebuie sa fac, in ce sala sa ma duc si ce anume urmeaza sa se intample dar intr-o jumatate de ora sunt la sala… well, wish me luck!

3 gânduri despre “SOC. Rya la sala!

  1. aaaaa….good luck! I think :)) Asta e pe lista mea de ani de azile, dar cheful si banii nu dau niciodata pe la casa mea….ehh, ce sa-i faci, ma tot alin ca dupa ce oi intra la facultate am sa am mai mult timp de….ei draci, niciodata nu am sa am timp de prostii de genul :)) nici macar unghiile nu mi le dau cu oja, si unii zic ca liceul e simplu :)))

    • mai am o problema acum :)) gata am fost de 3 ori, am invatat exercitiile, m-am prins care sunt alea accesibile, alea care le fac greu dar le fac cel mai bine din sala si alea care le fac o data si ma prabusesc :)) si treaba e ca daca mananci …cat mananc eu si faci si sport in ritmul ala dezvolti muschi, iar acum ma lupt cu ciocolata care sta in dulap. e cam mare tentatia :))
      legat de unghii, eu din toamna trecuta am trecut la gel. sunt o persoana foarte energica si zapacita, unghiile mele au rezistat mult mult timp dar am zis sa merg la sigur. RECOMAND TUTUROR unghiile cu gel. Nu am nici o grija si arata superb tot timpul. mai ales daca iti cresc greu unghiile si te duci doar o data pe luna ca mine😀

Deci...ce parere ai?

