V’day si alte lucruri :D

Poate va intrebati de ce nu am mai postat nici o recenzie.

PENTRU CA NUME DE COD: VERITY ESTE O CARTE PREA DETALIATA PENTRU MINTEA MEA.

Si pentru ca m-am ocupat de alte cateva lucruri, adica Les Ames si un proiect nou-nout de care sper sa ma tin. In plus m-am gandit eu sa fac pe isteata si sa ma duc la sala si acum si cand tusesc ma doare abdomenul si cand ma ridic ma dor coapsele😐 *dar in schimb mi-am vazut pinguinul meu (aka baiat dragut de care am devenit obsedata😀 ) si s-a meritat*

Deci o sa renunt la Nume de cod: Verity, o sa o las pentru o zi din viitor cand o sa ma pot concentra pe ea si o sa ma apuc de Uite asa arata fericirea; sper sa fac si recenziile cat de curand.

Si cand o sa invat sa nu ma mai apuc de ceva nou cand nu am terminat ce aveam deja?😦

Oricum, de V’day (ati ghicit, forever alone😀 ) profa de engleza s-a deci sa facem ceva origami in forma de inima. Citez: „Sa puteti sa le dati si voi vineri.”

Eu si colega mea de banca in acelasi timp:

-SA LE DAM CUI?!

Altceva, fiindca suntem singure si iubibile de V’Day, eu si o prietena ne luam breloc in forma de inima care se desface. Daca intreaba cineva, le-am primit cadou, nu ni le-am cumparat singure =))

+ DUMINICA, da ati citit bine, am olimpiada la engleza. Iar eu n-am repetat nimic. Nada. Deci o sa fie interesant…

 

8 thoughts on “V’day si alte lucruri :D

    • a eu doar glumesc🙂 nu-s afectata ca sunt singura de V’day😀 E o gluma oarecum ironica treaba asta :))
      ei bine nu stiu cat o sa ma tina, sper sa merg la sala de 2-3 ori pe saptamana macar😀

  1. Nu esti singura singurã (asta are sens?) stai linistita. La naiba cu olimpiadele,nu? Eu am vrut sa ma duc la engleza, am facut 1000000 de fise, dar apoi i’am promis si profei de bio k ma duc la biologie si s’a dovedit ca ambele vor fi in aceeasi zi si a trebuit sa renunt la engleza pt ca am nevoie de 10 la bio pt k, aparent, uit tot ce am invatat atunci cand primesc foaia cu testul si la engleza stiu k mai sunt fete din clasa care merg, deci nu e ca si cum eu as fi „singura speranta” si acum am de facut fise la bio si tot ce am invatat pana acum s’a dus naibii si imi doresc sa ma fi dus la engleza, dar acum e prea tarziu si trebuie sa imi bag tot manualul in cap in mai putin de 2 saptamani, asta pe langa toate rahaturile d la celelalte materii care nu o sa ma ajute cu nimic in viata. Din nou: are ceva din astea sens?

  2. Bine ca a trecut Valentine’s day asta…nu inteleg de ce atata isterie, eu nu am mai vazut asa ceva…anul acesta parca a atins apogeul…iubirea asta….un urs, o floare si o bomboana…cina romantica, poate poate ceva mai mult…si gata..revenim la oile noastre…ce-o fi si asta…nu stiu…

    • e „moda” pot sa jur, la mine in liceu jumatate din fete erau imbracate mai frumos si mai diferit chiar daca n-aveau pe cineva sa impresioneze, e o sarbatoare de dragul de a fi – nici macar nu e a noastra. E frumos pentru un cuplu dar ciudat pentru cei singuri :)) oricum prefer sa n-am pe nimeni de V’day si sa am pe cineva care chiar tine la mine in restul zilelor😀

Deci...ce parere ai?

