Capitol – Les Ames

Planuiesc sa termin povestea asta😀 In sfarsit. Ceva ce termin, asa-i?

Eh, in orice caz, sus acolo e 25, desi ce e mai important inca nu s-a intamplat inca… Acum ma uit peste notitele mele din vara si cum voiam sa se termine si imi dau singura palme din cauza ca fac total pe dos si fac ceva ce nu mi-am imaginat niciodata ca o sa fac * oh god, imi stric eroina…shit, pretend you didn’t read that* si ma simt vinovata si sper sa nu ma urati dar nu o sa va mai placa ideea mea.

Dar, nu am zis niciodata ca o sa fie un final bun de urmat asa-i? O sa termin Les Ames pana in martie cred, deci am vreo 2 saptamani de lucru, saptamana viitoare mai primiti 2 capitole deja programate, poate trei chiar si… o sa va rog sa tineti minte ca personajele principale nu sunt intotdeauna bune si sa nu ma judecati pentru asta…. prea mult… CE ? VIATA NU E ROZ, NICI POVESTILE MELE NU O SA FIE MEREU! :))

Pentru viata-roz o sa aveti What should I say. Dar pana imi revin si cu povestea asta, nu ma judecati pentru ce ii voi face Adelei😐

Love ya’!!

Deci...ce parere ai?

