News Time

*ca sa fiu in ton cu toata nebunia, nu e nici un canal pe care sa te poti uita la un film fiindca toti au stiri cu acelasi lucru: inzapezirea… ma rog, Mireasa pentru fiul meu nu se numara*

Deci, ca sa imi intelegeti absenta, am avut treaba. Am citit continuarea cartii mele preferate si am reusit sa fiu surprinsa de o gramada de lucruri, desi era prima carte din alta perspectiva. Am terminat Memoriile unei gheise,  carte absolut superba, fascinanta, impresionanta si care va ramane de acum inainte una din cartile mele de suflet. Si am terminat si Alegerea, frumoasa carte, nu neaparat cea mai buna, dar cu siguranta nu o carte proasta ci doar una „usoara” sa-i zic asa…🙂

Saptamana a fost una aglomerata si am descoperit de curand, adica azi-dimineata ca sunt in stare sa scriu 6 pagini pline-full-nici un rand liber, in 2 ore si un pic si sa fiu coerenta si sa discut pe o tema data. Apoi mi-am dat seama ca imi doresc sa ma inscriu la debate – dezbatere la anul si o sa o rog pe o colega care deja e inscrisa sa ma ajute cu asta, fiindca o ajut des la temele care i se dau si stiu si engleza bine si cred ca am ceva de spus de multe ori deci o sa incerc macar un pic la anul, poate ma ajuta ea…

Si cum ziceam, azi am scris 6 pagini pe teme existentiale, trecerea timpului, diferenta de gandire intre un matur si un copil, perspective realiste si nerealiste despre viata, comparatia jocului (4 JOCURI DIFERITE, MA SIMT DESTUL DE GENIALA IN MOMENTUL ASTA SI NU MA INTERESEAZA CA GENIALA NU ARE SUPERLATIV!!) cu existenta si viata noastra, formule metaforice ale vietii si tot felul de lucruri pe care profa noastra „inteligenta” nu ni le-a predat dar are noroc ca are fata creativa la olimpiada. Am batut campii pe 6 pagini despre lucruri pe care le stiam foarte vag si n-am putut decat sa multumesc Domnului ca am blogul, altfel n-as fi fost in stare sa scriu 2 eseuri in timpul asta si sa aiba si un sens si niste argumente bunicele.

Si cam asta e, m-a apucat pofta de citit dupa cum puteti vedea si acum ma apuc de Nume de cod: Verity si daca am timp fac o recenzie – sper. O sa scriu in continuare la HP fiindca am niste idei superbe😀 si o sa ma intorc la What should I say si Les Ames, apoi o sa incerc sa gasesc ceva pentru O flacara in noapte, serios e prea mult sa tii pasul cand de fapt nu ai o idee clara, o sa incep sa-mi fac un plan de bataie.

4 gânduri despre “News Time

  1. felicitări și succes în tot ce faci… căci, da, zăpada va trece, iar cei ce s-au ocupat doar cu ea, cu nimic nu vor rămâne, pe când tu faci o sumedenie de lucruri în acest timp…🙂

  2. Felicitari pentru eseuri😀 Eu am avut astazi olimpiada la engleza si am mers pana la liceu pe viscol si simteam ca o sa-mi cada mainile. Bine cred ca asa merit avand in vedere ca in seara dinainte de olimpiada pe la miezul noptii eu dansam de zor alaturi de colegi. Ca deh, ca sa vina inspiratie pentru maine.

Deci...ce parere ai?

