D-ale… God, cum pot sa traiesc?!

Doamne-Dumnezeule, ce e in neregula cu mine?!

„-Sa-mi dai telefonul s-o sun pe mama ta la urmatoarea ora sa vorbim de sedinta.

-Ok…

*urmatoarea ora*

-Domn’ diriginte…

-Mai tarziu!

*mai tarziu*

-Domn’ diriginte…

-Astepta un pic…

Rya cu fata ingaduitoare asteapta langa catedra. Pune x intrebare. Pune y intrebare. Pune z intrebare. Pune a intrebare. Se suna. Pun bcdefghijklmnopqrstuv intrebari deodata. Rya cu fata de I’ll-kill-you-tonight-just-wait! Li se raspunde. Dirigu asteapta sa iasa toata lumea – cu telefonul meu in mana. Iese *alfabetu* . Ies colegii cu care merg eu acasa. Ma asteapta. Iese un copil idiot care se duce la olimpiada. Pune intrebari. I se raspunde. Rya cu fata de CARA-TE.

-Bun, iar acum o sa…

-SUNATI!

-Vorbeste tu!

-SUNATI SUNATI SUNATI!😐 Rya ii baga telefonul sub nas. *colegii rad in spate, dirigu se uita urat*” End of story.

” Rya merge sa vizeze scutirea. Rya trece pe langa le crush:

thoughts : smile, be cute, don’t look at him, act like you don’t like him, walk like a diva, smile more, look cool, don’t do drama…etc.

Prag. Si Rya pica…😐 FACEPALM ”

„Rya se joaca pe telefon. Rya imprumuta telefonul. Rya gaseste fata colegului ca fundal pe ecran. ”

„Rya imprumuta telefonul, iar. Rya se trezeste ca poza cu crush-ul ei ajunge pe ask…. Rya se crizeaza. Rya sterge poza. Rya zambeste si ameninta cu moartea colegul.”

 

10 gânduri despre “D-ale… God, cum pot sa traiesc?!

      • nu, e prea tare sa ai experiente de genul asta…, mai ales ca, daca te uiti in urma, s-ar putea sa, nu , ai cu siguranta, si experiente tari, cand se dovedea cat sunteti de uniti-indiferent de ocazie, chiar daca e vorba de chiul in grup-sau, atunci cand vorbesti cu colega de baca o intreaga ora plictisitoare, si vorbiti ca nebunele, sau alte experiente de genul-chiar daca nu ai decat un semestru de liceu-si nici ala, sunt sigura ca ai si experiente faine!!!Bucura-te de liceu!

        • chiul in grup inca nu…de uniti nu cred ca suntem… colega de banca da, vorbim acolo tot ce ne vine :)) si mai am o prietena buna cu care ma cert si cu care rad tot timpul :)) si un baiat…adica un baiat :3 si un baiat-prietena cea mai buna inafara de baiatul ala :))
          O sa vedem.. pana la urma mai sunt 3 ani jumate…

  1. God, viata ta e ca un film de comedie :)))) Ce tare as vrea sa fii colega mea! Colegii mei actuali sunt handicapati :))) Iar fata cu care ma intelegeam cel mai bine s-a maritat si a renuntat la scoala (pe bune, chiar asa s-a intamplat) si acum stau in banca cu un specimen cam retardat (e fata!!!)

    • :))) la mine sunt cam normali…prea normali daca ma intrebi :)) am citit povestea aia la tine pe blog…LOL. WTF?! :)))
      si mda… sunt acolo un pachet de ciudatenii :)) nu stiu cum ma suporta colega mea de banca – e genu ala mai calm si nu asa „lipicios” ca mine si eu sunt acolo: IMBRATISAREEE si OMFG S-A UITAT LA MINE< IL IUBESC :))

        • aaa ea e acolo, o imbratisare pe luna si mai putin daca se poate :))))) si eu top pe ea :)) e foarte ciudat uneori ca suntem total diferite si ea are o prietena cica mai buna da…mrg mie nu-mi inspira incredere sau vorbeste gelozia :)) oricum trebuie sa se obisnuiasca cu exces de imbratisari si eu imi primesc la randul meu lectiile de muzica rock -_-

  2. Pingback: God cum pot sa traiesc?! #2 | The fictional kiss

Deci...ce parere ai?

