^_^ updated by me

Uite ce-am facuuuut!!❤ Arata nemaipomenit, de ce nu m-am gandit niciodata la combinatia asta de culori? Doamne, sunt atat de fericita cu ce a iesit! Si fetitele alea mici, cea din antet si cea din colt, stanga… Seamana intre ele si sunt modelul ala de fata normala si seamana si cu mine si am gasit si masina aia de scris draguta…

Ador aspectul asta!

Oricum, ce voiam sa va mai zic… n-am mai scris la HP fiindca profesorii mei considera normal sa puna 5 note in 2 saptamani😐 ma rog…

*prieten suna* -Iesi ?

*eu* : n-ar fi rau… ieri n-am iesit, ar trebui sa ies, dar numai noi doi, nu… dar totusi hai…ah dar mi-e prea lene…

*eu*: nu, scuze

*prieten*: ok…

*eu*: sun inapoi – Hai sa mergem!

Peste doua minute, merg sa ii zic mamei…

*le mom* : Nu poti, vine cutarica in vizita!

*eu*: DE CE?! NU IL PLAC SA STEA ACASA! VREAU SA IES! LASA-MA SA IES! ZI-I SA PLECE!

*le mom* : Ce-ai mama? Stai acasa, nu te-a vazut de 5 ani… cum sa-i zic sa nu vina? Doamne fereste, facebook-ul ala ce iti baga in cap…!

FACEPALM. Dublu, chiar.

Si suna inapoi sa zici ca nu, enerveaza prietenii ca asa trebuie😐

 

 

4 gânduri despre “^_^ updated by me

  1. Arata foarte bine blogul imi place combinatia visiniu-albastru.
    Cat despre iesitul afara, de vineri seara pana acum cateva ore am fost numai la tara sau prin oras. Popularitatea mea a crescut cu cateva procente, am cunoscut mai multe persoane si cred ca mi-am cunoscut viitorii prieteni :)) Uraa, poate scap de denumirea de fata timida.

Deci...ce parere ai?

