random

Momentu ala groaznic cand te gandesti ca in 5 zile incepe scoala…😐

Oricum, intamplare de azi, ora 10 (cine se trezeste la 10 dupa revelion? ) :

le friend’s text: Hai la patinoar la tura de 4 .

le raspuns: DOOOOORM!

le friend’s text 2h later: Acum imi zici?

le raspuns: LA 4 DORM!

le friend’s text: Ok…

Si dupa ma intreb de ce nu sunt populara…? :))

E ciudat. Adica vreau sa fiu draguta cu toata lumea si sa am multi prieteni si d-astea si totusi uneori urasc pe toata lumea si n-am chef de nimeni😦

E normal?

Si scuzati postarea asta asa random…dar m-am trezit de o juma’ de ora si e deja intuneric afara si parca trebuie sa ma culc la loc si ma doar capul, un vecin s-a gandit sa mai dea niste artificii iar la TV sunt emisiunile de aseara si parca inca e revelionul. Ma simt ca si cum am iesit din pestera mea si e ciudat😀

Daaaar, e 2014. Asta e chestia. E ceva nou. Iar eu ador lucrurile noi🙂

 

One thought on “random

Deci...ce parere ai?

