2013 – despre blog, despre mine

Blogul a avut parte de aproximativ 14 000 de vizualizari, ceea ce e un progres imens fata de anul trecut (5900 vizualizari). Blogul a fost vizitat de persoane din 50 de tari diferite. Blogul a avut 5 mari comentatori, multumesc Blair, Lexy, Alee, Lizzy si Vanessa.🙂

Blogul a avut multe succese anul asta. Pot zice…e singurul an intreg in care am postat, singurul in care nu m-am dat cu capul de tastatura fara sa scriu nimic si primul in care m-am simtit responsabila pentru el. Si cred ca asta se vede, iar la anul ma voi stradui mai mult. Nu va promit multe recenzii, nici interviuri si nici multe capitole fiindca…stim toti ca nu am de unde sa dau mai mult decat pot, iar eu pot atat cat imi permite timpul, scoala si bugetul pentru carti :))

Insa, pentru mine, personal, 2013 a fost un an slab, in care nu sunt multumita nici de mine nici de cei din jurul meu, un an care mi s-a parut urmarit de ghinion si momente triste.

Acum un an, pe vremea asta, scriam despre 25 de realizari ale mele. Anul asta, pe langa blog, nu cred ca gasesc 5.

Si ce mi-am dorit eu pentru 2013:

Draga 2013,

De la tine vreau:

– sa iau note mari la examene/teze/teste – cum le zice  –Facut. Note mari, examen usor, nu pot sa zic ca e ceva cu care ma mandresc foarte mult.

– sa citesc si mai multe carti!! Mdaa, a ramas la stadiul de dorinta. 
– sa termin, pentru Dumnezeu, Again and Again (WTF? au trecut mai bine de 6 luni!!!Ok, asta a fost stupid, Again and Again nici macar nu era o poveste, nu am termminat, oricum.
– sa scriu mai multe oneshot-uri  Facut! Uite de asta sunt multumita!
– sa merg la film la Academia Vampirilor (in 2013 apare, nu?), Orasul Oaselor si Rosu de Rubin (poate pun mana si pe carte) Pentru Dumnezeu! Academia Vampirilor apare in 2014! Iar la restul…meh.

– sa citesc cele 30 de carti din Ebook :)) si cele 12 carti care nu sunt in ebook :)) Care erau alea ? Well, cele care nu erau ebook sigur le-am citit.

– sa reusesc sa iau Blestemul Focului ca n-am volumul 1 dar am volumul 2 =)) Facut, nu merita. 
– sa reusesc sa supravietuiesc semestrului asta Facut…din nou, nu e nimic de care sa fiu mandra.
– sa nu mor in prima zi de Liceu N-am murit in prima zi… dar puteam in urmatoarele -_-
– sa-mi iau telefon (Doamne ajuta!!) FACUT! Uite, asta E o realizare! Il iubesc pe micul meu Will❤
– sa-mi aranjez biblioteca aia ca prea am inghesuit tota draguteniile alea care se pun in vitrine in colturile camerei Facut! de vreo 6 ori chiar, imi place sa fac asta!😀
– sa cresc (n-am prea mari sanse)  slabesc vreo 4-5 kg pana la banchet => sa nu mai mananc o gramada de ciocolata…dar e asa de dulceeeee   

Aha… Mda, asta trece si pe lista de anul asta…

– sa-mi mai dau o gaura in ureche – doare sau nu, mie tot mi-e frica! Mi-a trecut. Nu-mi trebuie.
-sa fac lucrurile de care mi-e frica :)) Oarecum facut. 
– asta incluzand sa ma decid sa merg la pationoar, dupa ce imi iau alte patine ca nu le-am mai luat de 3 ani si-mi sunt mici FACUT! Inca ceva bun!😀
– sa reusesc sa n-am decat 2 medii de 9 (mate si fizica [>_<] )  Nop. N-a mers.
–  sa nu mai merg doar in blugi la scoala (pana acum n-am realizat ce de haine care merg peste camasi sunt in dulapul meu) Sa stiti ca am vrut, da’ mi-e prea somn sa ma gandesc cu ce sa ma imbrac…
– anul trecut am vrut sa renunt la tocuri (O.o) anul asta…NIMIC SUB 6 cm! INCA UNA FACUTA!❤😀
– sa nu-mi mai stric castile (a patra oara cand cumpar altele) Mda, am mai schimbat 3 . 
– sa desenez mai mult :O Am un bloc de desen❤ poate anul asta
– sa edit fotografii mai des Facuta! Doamne ajuta!

N-am facut mare lucru, nu?😦

Cum am spus, 2013 mi s-a parut cel mai putin an, exceptiile fiind lunile iulie si august, poate si decembrie asta, dar nu bag mana in foc, nu se compara cu vara mea. A fost un an in care m-am simtit pierduta, in care am adormit plangand de multe ori, in care am stat singura in camera cu lacrimile in coltul ochilor si in care nici cand voiam sa zambesc nu mai zambeam cu adevarat.

Si simt ca 2014 imi aduce un val de optimism, un val de fericire, un an nou si in acelasi timp o noua eu care sa zambeasca mai des, sa fie fericita din lucrurile mici, sa nu-i mai pese de ce cred altii, sa iasa din casa si sa fie mai indrazneata; sa se redescopere, sa vada ce-i place si ce nu, sa vada pe cine sa evite si pe cine nu, sa intalneasca persoane noi, sa intalneasca oameni noi si sa straluceasca mai tare ca niciodata, fiindca simt ca anul asta voi fi eu si nimeni altcineva !

Ramane de vazut cine e aceasta persoana, tot ce stiu e ca adora mica ei lume virtuala si zambetele celor din jur. Mie imi pare promitatoare, voua?🙂

tumblr_mynp17uZHj1sbafcao1_400

10 gânduri despre “2013 – despre blog, despre mine

  1. La multi ani Rya!! Well, cu siguranta ai facut mai multe decat mine anul asta, ce sa zic :)) Chiar nu voiam sa fac si eu un post de genul, dar m-ai inspirat aducandu-mi aminte de un pariu facut anul trecut pe vremea asta…mama, ce proasta am mai fost :)) Si pentru mine 2013 a fost foarte slab, nu am incropit mai nimic cu care sa ma laud, dar totusi sper ca 2014 sa fie mai satisfacator si sa imi implineasca macar o dorinta🙂

    • deci ieri aveam un optimism din ala ciudat ca va fi un an bun si ca o sa ies cu prietenii mereu si o sa fiu mereu fericita si o sa am o gramada de prieteni noi si chestii d-astea…si acum ma intreaba lumea daca ies si eu sunt acolo : „da afara e frig. aici e cald. inseamna ca stau aici. pa!” si dupa ma vait ca nu pot sa ies:/
      Era un timp cand credeam ca sunt plictisitoare si d-aia nu ies cu nimeni da acum vad ca sunt doar lenesa :))

  2. OMG!!!Sunt prima acolo!!!!! :O
    La multi ani Ryry!!!Sa stii ca mi-a placut ideea ta cu lista,e foarte interesanta,o sa fac si eu una :)))
    Abia acum am reusit eu sa revin pe aici,cu ocazia asta am scris si eu un post de genul si naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa….mi-e dor de tine,de voi!Imi e dor de personajele voastre si de micul comentariu sau like care imi aduce aminte ca merita sa ramanem unite aici.Sa fie anul 2014 anul nostru,al tuturor!

    • oww, da, cum am zis, am un sentiment bun legat de anul asta! (sau e horoscopul meu prea optimist =))) )oricum, ma bucur ca revii, am observat ceva, daca oamenilor le place modul tau de a scrie, nu trebuie neaparat sa aduci continuari si capitole, doar scrie ce vrei si ce iti place😀 n-am mai scris un capitol la vreuna din povestile existente (inafara de Harry Potter) din noiembrie🙂 dar vad ca nu afecteaza cu nimic blogul, ba chiar e mai bine ca anul trecut

  3. LA MULTI ANI RYA!
    Micuta noastra Rya creste :o3 doamne mi-a fost dor de voi ,parca au trecut ani de cand nu am mai fost pe aici .Sunt sigura ca anul asta va fi unul mai bun si sti ca ce spune Alee e lege :)) Am reusit si eu sa scriu un post gen „i’m back” :)) sper sa vorbim mai mult anul asat >:D<

Deci...ce parere ai?

