Moda noua :|

Am observat ceva, nu numai cand e vorba de glume sau tv apar noi trenduri. Trendurile astea se reunesc pe facebook, unde toata lumea trebuie sa iasa in evidenta si sa se dea in spectacol pe baza lor. Astfel, acum toata lumea are tumblr. Toata lumea e ranit si are nevoie de cineva dragut, bun si sincer, un iubit/o iubita draguta si de incredere. Toti au fost raniti de oameni si toti sufera dintr-un motiv, dar dupa 2 saptamani toti uita de tumblr. Cu lucrul asta nu sunt de acord, ei il fac pentru ca multa lume are dar nu pricep ca e, de fapt, un loc in care TU scrii, TU postezi, TU creezi. E o chestie personala nu o jucarie ce alunga plictiseala. Ma enerveaza pentru ca oamenii aia cu 1000-2000 de prieteni pe facebook, il fac, dau share peste tot si apoi se trezesc cu 100 de follower instantaneu. Pe cand noi, cand facem un tumblr, il ferim de ochii tuturor. Eventual imi mai postam pe grupuri gen „Tumblr Romania” sa mai primim si noi 5 followeri. Pentru ca unul din astia care si-au facut tumblr asa…fiindca toata lumea are n-o sa inteleaga niciodata de ce noi restul nu le promovam. Pe tumblr nu mai e o competitie, eu sa am mai multe like-uri, eu sa am mai multi followeri. Tumblr-ul meu ma reprezinta.

Si am observat ca ma si influenteaza. Timp de vreo 2 luni era alb-negru, cu melodii de fundal despre iubire si pierdere si in fiecare zi ma simteam mizerabil desi el, in ansamblu era frumos. Intr-o zi m-am hotarat sa ma schimb, m-am imbracat altfel, m-am tuns altfel, mi-am schimbat tema si melodiile la tumblr si mi-am schimbat tema pe blog. Din acest motiv cred ca „trendul” asta de a-ti  face tumblr doar ca sa-l abandonezi dupa ce nu mai e la moda e o insulta. Nu neaparat pentru mine personal, pentru ca nu detin cel mai bunt tumblr si nu sunt eu vreo personalitate, dar categoric pentru oamenii care pun suflet in asa ceva, care vad tumblr-ul ca pe ceva mai mult si carora chiar le pasa de ce se intampla cu el.

Blogul a fost primul lucru facut de mine in totalitate, fara ajutor, fara sustinere – ba chiar cand toti imi erau impotriva, iar daca cineva apare acum si fara sa scrie si sa se chinuie un pic si cu postari de 3 randuri care nu zic nimic sau dimpotriva cu postari de 10 paragrafe dar care sa nu spuna – din nou – nimic si se mai si lauda in prostie cu ele si lumea il sustine, atunci pentru mine e o lovitura, fiindca eu nu m-am chinuit atat ca tu sa vii cu cei 1000 de prieteni de pe facebook care probabil nici nu te saluta pe strada.

La fel e si cu tumblr-ul, doar ca tumblr-ul e vazut ca un fel de facebook pe care lumea sa te vaite la modul „vai, saraca de tine, cine ti-a frant inima?” si sa se faca mare tam-tam din nimic. Eu nu dau follow la nici un tumblr care a fost postat de persoana respectiva pe news feed-ul meu, pentru ca daca se lauda atat cu el, inseamna ca nu simte nimic din ce pune acolo.  E un tumblr facut pentru simpatia altora.

N-am nevoie de simpatia nimanui, doar de oameni care sa asculte fara sa se prefaca doar interesati. Iar pe oamenii astia, de obicei nu-i gasesti in jurul tau.

Nu sunt un hater, stiu ca va trece si moda asta, dar nu imi place cand oamenii isi bat joc de ceva ce eu apreciez.

2 gânduri despre “Moda noua :|

  1. Aici, ai dreptate, sunt mult prea multe persoane, care considera nu numai trumblr asta, dar si blogul , si cum ai spus tu, posteaza 2 vorbe trei prostii, si gata, si , ca mai apoi,sa nu mai posteze nimic pentru, ei bine, niciodata-pentru ca era o moda, pentru ca era o fita, pentru a vedea lumea ce creativ, si ce destept sunt eu…adevaratele persoane, nu cauta follow-uri, si nici like-uri, scriu, si posteaza, indiferent ca au 1000 de vizitatori, indiferent ca nu ai nici unul, scriu pentru ca le place….

Deci...ce parere ai?

