20 000. Craciun. Top. Momente jenante.

OMFG!!! Va iubesc, stiati? Am trecut de 20 000 views!! Promit ca o sa fie un concurs la care voi oferi seriile mele preferate din totdeauna si posibil, sper niste premii reale😀 Ok, acum revenind… Rose mi-a amintit listele de sfarsit de an. Trebuie sa zic ca a fost un an lenes, n-am reusit sa citesc decat vreo 45 de carti, n-am mai tinut socoteala, dar anult trecut citisem vreo 70-80 si nu-mi convine😦 Oricum, pe anul asta n-o sa mai fac decat un top, in rest o sa fac ceva ce n-am mai facut pana acum si mi s-a parut dragut😀

Top 5 carti citite anul asta:

1. Fericirea incepe azi

2. Circul Noptii

3. Spulbera-ma

4. E usor sa te iubesc

5. Insurgent

Toate au primit nota 5 de la mine, insa le-am aranjat dupa preferintele mele, dupa cat de mult si-au pus amprenta asupra mea🙂 Iar acum…

  • Cea mai draguta poveste de dragoste: Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere
  • Cea mai impresionanta carte: Cele 13 motive
  • Cea mai talentata autoare: Agatha Christie
  • Cartea care mi-a intrecut asteptarile: Naluca si Naucul
  • Cartea care m-a dezamagit: Eve

Si despre momente ciudate…e vina lui Rose si pentru asta, ca am luat provocarea de la ea:

Ziua 3: Scrie despre momente jenante.

Wow. Vreti? Chiar vreti? Bine, primul moment ciudat care imi va ramane pe veci in minte…

1: *le wild crush pe scari*

Si Rya se impiedica cu ciocolata calda in mana… Si Rya se preface ca nu exista…

2: *le acelasi wild crush pe hol* (are acelasi nume – M – cu unul din fostii mei colegi…care e in aceasi clasa cu el, mate-info)

Rya cu intrebarile din testul la info in mana, alearga disperata dupa cineva de la mate-info, il ocheste pe M din fosta scoala, urla ca o disperata dupa el…langa el, se intoarce celalalt M…

Rya se intoarce si fuge. Awsome.

3: *le … M pe holul de la scari – doamne, de cate ori m-am facut de ras pe langa el?! *

Cei doi M e scari. De Halloween, adica multi copilasi incercand sa ne sperie. Rya vrea sa coboare la demisol. Copil idiot sare si o sperie pe Rya. Rya se intoarce si loveste de cei doi M si uita sa se miste pentru 5 secunde, apoi trece de parca nu s-a intamplat nimic. Oh, imi iubesc creierul. Cand am mai mare nevoie de el, pleaca la plimbare.

4: Rya vrea mancare. Rya se muta din banca fiindca vrea mancare de la o colega. Colega ii da, dar Rya si creierul ei nu se misca din banca. Colega si colegu isi fac poza. Rya e prinsa mancand in poza. Rya are o fata de spiridus de casa din Harry Potter, umflat la fata si cu mancarea la gura. Colegu’ refuza sa stearga poza. Rya tace si inghite.

5: Acelasi moment. Rya tace si inghite, se ridica din banca si se agata de geanta colegului ca de…Rya poarta tocuri si colegul are geanta nu ghiozdan ca toti baietii. Rya injura si se intoarce la banca ei cand profa de romana o cearta ca nu sta la locul ei. Noul crush rade. Bravo, Rya!

6. Rya invita noul crush undeva, cursh-ul nu raspunde dar vede mesajul… Ok asta n-a fost amuzant, dar a fost jenant :))

Ok, de ce ajung tot timpul la asta!?

Oricum, sarbatori fericite, dragii mei!!🙂

(poate repar si eu tema asta, dar na… e Craciunu’, nu e timp :)) )

3 gânduri despre “20 000. Craciun. Top. Momente jenante.

  1. oh, god, ce am mai ras! :)) si eu am avut cateva momente jenante la viata mea, dar nici chiar asa. de exemplu, acum vreo 3 ani dadeam mesaje pe telefon si, pentru ca nu m-am deranjat sa ma uit in fata mea, m-am lovit de dulapul suspendat din clasa. sau, de craciunul trecut, nu voiam sa imi faca mama poze sau filmulete, asa ca imi pusesem parul pe ochi pentru ca mai tarziu sa mi se puna pata pe chestia asta si sa imi cer puful de par (eu ii zic „mot”) si mama ma filma in timp ce eu strigam ca un copil tembel „unde e motul? mie sa-mi dai motul!” =))))

  2. Ăsta e farmecul întâmplarilor de acest gen: că putem râde peste un timp de ele și ni le amintin (de cele mai multe ori – probabil) cu drag. Crăciun fericit!

Deci...ce parere ai?

