Păţăşti

Am simtit nevoia sa va arat si voua, sincera sa fiu, nu am citit de mult timp ceva scris cu pasiune, ironie si totusi plin de adevar, pentru ca internetul a devenit dominat de facebook. Nu ma compar cu Ruki, cea care scrie acest blog, dar vreau totusi sa apreciez si sa mai deschid ochii la ceva mai mult decat ce vad in fiecare zi. Sper sa va placa si voua, am dat reblog doar acestui post pentru ca e mai scurt si pentru ca as vrea sa intrati pe blogul ei sa aflati mai mult🙂 Imi place sa vad ca si lucrurile bune se pot „imprastia”, ajut si eu cum pot.

Ruki's

Astăzi o tanti s-a împrăştiat în autobuz pentru că îşi făcea cruce în loc să se ţină de bară şi dacă asta nu explică întru totul esenţa creştinismului, atunci nu ştiu ce altceva ar putea-o face.

Vezi articol original

Deci...ce parere ai?

