Same things…same person…

Fata din spatele meu mi-a povestit azi ceva dragut despre iubitul ei. Colega mea de banca mi-a aratat mesajele cu fostul ei iubit. Eu am stat si m-am gandit pe tot parcursul filmului de la istorie la el.

Nu poti sa zici ca iti place cineva daca n-ai vorbit niciodata cu el sau daca doar ai schimbat doua-trei vorbe si nici nu va salutati . Dar cand iti petreci 6-7 ore pe zi vazand persoana respectiva in „habitatul” ( :)) nu m-am putut abtine ) ei natural,  si vorbiti zilnic…da, se poate.

Asa scapa Rya de unu’ si da de altu’. Sau poate nu sa dau, mi s-a parut de la inceput dragut…iar luni parca n-as fi lasat pe nimeni nici sa vorbeasca cu el, asa deodata. Mi-a picat cu tronc si ma cert pe mine insami ca pic asa usor doar pentru un zambet, o imbratisare, chiar si o privire.

Poate sunt doar alta adolescenta care nu stie ce vrea, poate sunt nehotarata, poate ca sar prea repede la concluzii. Am fost geloasa ultimele 3 zile de fiecare data cand colega mea  vorbea cu el fiindca e mult mai naturala decat mine si nu sta sa se gandeasca de 50 de ori la o singura replica.

Ma simt prost. Ma simt stupida. Ma simt ciudat.

Si pe cat de bucuroasa eram cand vorbeam cu el pe atat de tacuta am devenit cand nu mi-a mai acordat nici un pic de atentie.

tumblr_my0p5yONFT1r8hg1ho1_500

De ce ma chinui pe mine insami atat? Pentru ca ma simt vinovata ca nu pot vorbi la fel de liber cu el cum vorbeste el cu alta. Iar lucrul asta, sunt convinsa, n-o sa ma lase sa dorm cateva nopti…

6 gânduri despre “Same things…same person…

  1. Welcome in the club! :)) Nu stiu cum sa-ti zic dar suntem deja prea multi la coada cu lista interminabila de esuari amoroase :)) Si stii care-i ironia? Ca se intampla fix in preajma craciunului! :)) Hei, daca o socotim si pe B suntem un trio formidabil😀

    • oh, nu neaparat. M-a bantuit cam de…cand a inceput scoala. :)) Mi-e dor de vara, n-aveam iubit, nu placeam pe nimeni si lucrurile era ataaat de simple :))
      Presimt ca…Craciunul asta o sa fiu o mica epava cu ceaiuri, ciocolata calda, filme, paturi pufoase si carti.
      Astept si eu Craciunul ala cand o sa fiu intre prieteni si in bratele cui trebuie… Minunat ma deprim singura :)) Tu cum o duci? Daca vrei sa-mi zici si povestea ta, sa stii ca noi folosim porecle asa a ajuns pe al meu sa-l cheme Pinguin deci… :))

    • nu stiu cum e la tine, dar la mine e perioada aia cand toata lumea parca isi gaseste pe cineva si sunt asa de fericiti, si persoana pe care o plac eu e ori interesata de alta…ori pur si simplu nu merge :))

  2. Nici eu nu am prieten dar sunt chiar in situatia ta.Imi place un baiat de la mine din clasa cu care vorbesc aproape in fiecare pauza si ciudat e ca am terminat cu faza de emotionata.Am luat o gura mare de aer ,m-am calmat si am vorbit normal cu el.Daca esti tu insuti o sa te placa pentru ce esti cu adevarat iar daca nu inseamna ca ori nu sunteti potriviti unul pentru celalalt ori el nu te merita.
    Si dupa parerea mea ar m-ai fi un lucru de care sa tii cont:O posibila relatie romantica incepe mai intai cu o prietenie.Cautati lucruri in comun incearca sa il intrebi ce ii place si ce nu.

    • Stiu, inteleg problema e alta… inafara ca nu leg eu doua cuvinte coerente cand trebuie, ca poate as reusi, chestia asta cred ca l-a indepartat un pic, la modul cand sunt numai eu cu el, am toata atentia lui desi nu vorbim cine stie ce (mai ales ca-s rare momentele astea) dar cand mai e cineva sau pur si simplu se mai intampla ceva in jur, nici nu stiu ce sa zic sau sa fac sa-i atrag atentia…si din nou, cand e altcineva in jurul meu el apare imediat, dar cand nu e alt baiat care sa incerce sa se bage in seama cu mine nu misca nici un deget. Mor de ciuda pe prietena aia buna a lui – desi sunt destule motive pentru care stiu ca sunt doar prieteni – ca vorbeste asa usor cu el … am senzatia ca se plictiseste cu mine sa ceva de genul asta… si apoi face ceva gen sa ma ia in brate si sa ma tachineze – eu fiind si micuta – si ma deruteaza …

Deci...ce parere ai?

