Stres. Leftera…

Stiti ce inseamna sa fii stresat? Inseamna sa cauti de 3 ore o geanta Lee Cooper, Adidas sau Nike la un pret bun, destul de mare pentru scoala si sa arate binisor. Pentru ca, aparent, NU EXISTA.

Sau cele care exista, depasesc cei 100 de lei primiti de Mos Nicolae (Apropo, ce v-a adus Mosu’ ?😀 ). M-am trezit dimineata, singurica acasa, cu ideea ca azi fac o gramada de lucruri:

– gasesc geanta

-citesc Memoriile unei Gheise

-eventual, fac o recenzie

-reusesc si eu sa fac tratamentul ala pentru par pe care l-am gasit acum 6 zile si n-am avut timp de el😐

– rearanjez biblioteca

– cumpar ce-mi mai trebuie pentru DIY pentru ca recent am facut o pasiune pentru lucrurile Handmade

Si asta pentru ca sunt singura acasa, cand sunt singura acasa fac ce ma taie capul si ma simt cel mai bine pentru ca nu ma deranjaza nimeni, dar m-am impotmolit la primul pas. In plus, daca as mai avea vreo 30 de lei as putea sa imi iau geanta care imi place, dar fiindca Rya a cumparat cadouri si mai trebuie sa cumpere cadouri Rya a ramas doar cu banutii primiti de Mos. Si fiindca si din aia trebuie sa mai ia sa cumpere cadou pentru Secret Santa si globulete si bradut si lucruri pentru DIY Rya a ramas si mai leftera. (sa nu mai amintesc ca tre’ sa-mi iau pantaloni din aia gri de sport ca ma enerveaza ai mei -_- )

Si acum cum cumperi geanta buna si draguta cand n-ai bani? Te stresezi sa cauti geanta buna si draguta si ieftina, iar asta e o chestie aproape imposibila!

Si acum mi-am amintit ca trebuie sa vad cum fac sa-mi iau si vopsea si sa pastrez bani si pentru unghii.

Ce pot sa zic, ador perioada asta a anului!

7 gânduri despre “Stres. Leftera…

  1. Maica, asta numesti tu lefter? :)) Eu de vreo luna dau din buza pentru ca nu am fost suficient de desteapta ca sa ma organizez :)) In noiembie mi-am facut de cap cu iesirile in oras si am zis ca daca tot am bani berechet de ce sa nu profit? partea proasta e ca nu m-am gandit la faptul ca dupa ce se termina aia altii nu mai vin :))) Pff, da’ greu e sa mai fii fata…mai ales ca vine acum craciunul! :)) mor pana la Mosu’, ma gadila-n palma dupa ceva banuti. Cel mai aiurea e atunci cand ai obiceiuri tampite care-ti mananca banii, altfel cred ca ar fi iesit mai bine….
    Si eu am zis ca fac o multime de chestii azi, dar am inceput sa ma uit la un serial corean si nu ma pot opri pana ce nu il termin :))

    • :)) god, macar tu iesi :)) eu nu stiu pe ce dau banii ca stau inchisa in casa
      Da uite tre’ sa-mi cumpar ceva, mi-ar placea si altceva, trebuie sa iau cadou lu cutarica…pa-pa banuti😐 asa raman eu fara bani :))
      macar de mos nicolae mi-am facut provizia de carti, mai vin si de craciun… ne descurcam :))
      EU VREAU SA IES SI N-AM CU CINE…ma rog as avea da n-am cu cine din zona mea :)) si sa ma duc pana la mall… meeeeh :)) poate sunt si un pic cam lenesa.. :))
      Deci parca n-am chef de nimeni si nimic si totusi daca nu-mi propune nimeni nimic intru in depresie =)) sunt o ciudata. si la tine e la fel? sau sunt doar eu ciudata? sau gandesc eu prea mult :))
      Si asa dau vina pe bani. n-am bani sa ies si punct =))

      • Ei, de parca eu ies, ce naiba :)) Am avut o luna plina de proiecte, eu veni straini in liceul si am iesit cu iei in fiecare seara in cluburi, baruri etc :)) ce pot sa zis, asta da viata ^_^
        Hai in Iasi si mergi cu mine!:))) iesim zilnic😉
        Lol, si eu sunt la fel :)) e naspa si cand imi propune cineva pt ca nu am chef, dar e naspa si atunci cand nu zice nimeni nimic :))
        Zau, zici ca am vorbit inainte :))

        • =)) minunat. ma temeam ca-s doar eu.
          si eu luna trecuta pierdeam vremea prin malluri cu o prietena, apoi am incercat sa ies cu alta si mi-am dat seama ca ideea ei de distractie era sa mearga intr-un bar si sa bea – ceea ce, in spiritul meu de copil cuminte si dupa ideea mea de nu ma voi imbata niciodata, eu am refuzat – iar apoi sunt prietenii aia care ies IN FIECARE ZI. si care daca ii refuzi o singura data nu te mai suna niciodata😐 si cam atat. :))
          in concluzie tre’ sa-mi gasesc o cea mai buna prietena care sa stea in oras si sa nu plece in fiecare weekend si nici sa nu se imbete =)))) Multe conditii

        • Mie-mi zici? :)) prietena mea nu iese mai niciodata din cauza parintilor si in fiecare vacanta pleca din tara :)) Si mi-ar place sa ies, eu sunt total genul de baut si distrat dar stii, cu limita, si asta e cam greu de gasit. mai nou e ori te duci si iesi crita ori stai acasa :))

        • eu sunt aia de umbla prin mall-uri si nu cumpara nimic inafara de un meniu de la KFC da asta-i problema, nu gasesti oameni cu limita asa usor. Ca n-as avea nimic, stau in pub-uri sau in baruri doar ca eu nu beau alcool :)) si nu oblig pe nimeni sa nu bea, da’ nu sa se faca manga si dupa sa-i car acasa😐
          Sau mai sunt aia care atunci cand ies tre sa faca spor. Patinoar, sala, bicicleta, role…iar eu sunt antitalent :))
          Deci unde gasim oamenii aia cu masura carora le place sa se plimbe si sa discute civilizat sau doar sa rada din orice ? :))

Deci...ce parere ai?

