Provocare de 10 zile #1

Stiti ca mie imi plac provocarile? Da, am o problema. Raspund la provocari. Cum te mai distrezi daca nu raspunzi la provocari?! Si uite ca astea m-au motivat si acum😀 Vreau sa spun ca am vazut-o pe blogul lui Rose si am zis singura in fata ecranului „Ooooh, asta tre’ s-o fac!”; lucru care nu mi s-a intamplat de mult.

  1. Cinci celebrităţi pe care ai un crush

  2. O scrisoare către cineva, oricine

  3. Momente jenante

  4. Un animal pe care ţi-ar plăcea să-l ai

  5. Ce ai făcut azi + poze

  6. Ultima carte citită

  7. Despre versiunea ta de acum un an sau doi

  8. Turn offs/ ons

  9. Lucruri de care îţi e teamă

  10. Lucruri care te fac fericit/ă în acest moment

Si incepem cu prima…

Crush-ul meu, acum si pentru totdeauna va fi Ian Somerhalder, iar asta nu cred ca e o noutate…

Apoi vine din urma cu viteza luminii – asta doar fiindca l-am descoperit vara asta mai bine si e aasaaa dragut, si mananca mult si are glume bune si fara el n-ar fi nimic ca lumea in serialul ala (mai ales ca frate-sau intra tot timpul in probleme, cumva totul se invarte in jurul lui Sam, dar normal sa Dean ii salveaza pielea😐 )…sa n-o mai lungim, Jensen Ackles!!!❤

Si fiindca Gossip Girl s-a lipit de mine de 2 ani de zile desi nu s-a tinut asa strans incat m-am oprit de doua ori…Chase Crowford!

Da, ei bine pe ei 3 n-aveti cum sa nu-i cunoasteti. Dar trecand peste lista mea de personaje si cautandu-le „variante” reale… Am ajuns la tipul asta…

 Dintr-un motiv sau altul nu am reusit sa vad filmele lui si nu stiu ce astept ( a da, sa se faca olimpiada la franceza singura -_- ) dar Trent Ford este una din iubirile mele mai putin cunoscute si destul de vechi…off…

SI DACA NU A FOST MENTIONAT CLAR ACOLO „ACTORI” O SA INTELEG CA SE PUN SI CANTARETII….FARA ALTE PREZENTARI HARRY, LOUIS, NIALL, ZAYN, LIAM…

Meeeeew. Ai mei :3

Ok. Asta a fost tot. Ma bag la citit pentru ca tema aia la franceza refuza sa se scrie si variantele la istorie nu vor sa se printeze…si nici eu nu o fac, deci eu citesc „Iubitul virtual” sau After pe Wattpad😀

4 gânduri despre “Provocare de 10 zile #1

Deci...ce parere ai?

