BACK IN BUSINESS ~ Thanks & News

Da, probabil ca v-ati plictisit pe aici singurei. Imi cer scuze, dar de fiecare data cand aveam ocazia sa scriu… ori nu aveam dispozitia necesara – iar in ultima vreme, daca nu sunt eu ok, nici ceea ce fac nu iese ok; ori pur si simplu nu aveam idei.

Acum ca vine Craciunul (25 de zile❤ ) m-am gandit sa ma intorc la a face ce imi place, m-am gandit sa imi fac blogul sa arate a „al Ryei” fiindca poate ca era de vina si aspectul. Parca nu ma mai potriveam. Iar acum cu optimismul incarcat si cu sila de oameni revenita la locul ei in capul meu n-am ce face altceva decat sa vorbesc pe aici.

Altceva, voiam sa va MULTUMESC. Desi eu n-am fost activa, deloc, voi ati reusit azi sa imi faceti ziua mai frumoasa si sa ma motivati. Si asta deoarece, chiar daca n-am postat decat vreo 3 lucruri toata luna si niciunul de vreo importanta foarte mare sau care sa va atraga interesul mai mult, am avut cu vreo 300 de vizualizari mai mult decat anul trecut pe vremea asta. Cu alte cuvinte a fost o crestere la care nu ma asteptam si nici nu aveam motive sa sper la ea si asta m-a facut sa realizez ca voi inca sunteti aici si ca am pentru cine scrie.

Despre recenzii, am de facut 3, toate importante si pe care probabil ati vrea sa le cititi: Sub aceeasi stea, Fericirea incepe azi si Starters. Recenzi pe care o sa incerc sa le fac in urmatoareale 2 saptamani.

Vom avea, normal, un concurs de Craciun, la o recenzie pe care are fi trebuit de foarte mult timp s-o fac ( „Preservation”) un concurs cu premii reale cat si ebook-uri😀

Despre povesti…la una din ele o sa scriu fiindca am o idee buna pentru viitor. Pentru alta – ma veti omori, intai ca v-am scris capitole foarte scurte, apoi pentru ca i-am decis finalul si nu o sa mai fie unul fericit, iar pe restul o sa le continui cu timpul – O flacara in noapte a cam ramas in aer, dar e singura poveste inchegata de pana acum si va fi continuata, va promit! 

Interviuri nu am mai luat, dar daca se va ivi ocazia, voi reincepe.

Si vreau sa va spun ca de ceva vreme tot am invatat sa editez in photoshop – desi e foarte greu si ia ore intregi si cred ca ma apuc serios de treaba asta pentru ca imi place foarte mult.🙂 Si in rest…mai un plan mic de pus la punct ca tot astept din vara sa il incep si cred ca o sa ma apuc curand de el, probabil dupa teze (desi pe unele nici macar nu le am fixate…😐 In orice caz, sa trec de geografie si latina si la restul stau linistita, dar mai am si olimpiadele :)) )

Si cam asta e…

In alta ordine de idei, ce am invatat in primele mele 2 luni de liceu:

– Intotdeauna, dar intotdeauna  – chiar daca ai avut de invatat 50 de pagini la istorie sau 20 de expresii la engleza, INVATA la geografie, asta daca nu mai vrei un 6😐

– Nu-l asculta pe dirig (aka profu de istorie), nu iti va da in niciun caz din materia pe care ti-a predat-o .

– Pleaca de la info DUPA ce s-a strigat catalogul (da, la noi se poate😀 )

– Nu sta pe hol cand trece profu de franceza daca s-a sunat. Niciodata.

– Asteapta sa vezi pe cine asculta la franceza inainte sa iti pui castile, sa fii sigura ca nu esti tu ( mi-a strigat numele si eu eram acolo: „And we danced all night / To the best song ever!  ” )

– Scrie la romana chiar daca scrii o prostie, oricum ea nu te asculta, pune note de unde-i vine si pune 2 daca n-ai tema.

– Pleaca de la chimie doar daca se deschid portile mari, altfel nu treci de paznic.

– Ai grija sa ai sonorul de la media pe 0 daca vrei sa joci Temple run sau se aude in toata clasa cand te prinde maimuta.

– Nu te cearta nimeni daca iti ti geaca pe banca. Deci nu-i nici o problema in a te juca pe telefon sau a face poze.

– Nu scrie la logica. Oricum nu o sa stii sa rezolvi testul.

– Treci la latina.

Si cam atat😀  E interesant. Si confuz. Si enervant. Si super. Si ciudat. Si „wtf?!” . Si OMG . Si cum vrei tu.

Au fost cele mai aiurea 2 luni EVER. Si nu stiu daca in sensul bun sau rau.

 

2 gânduri despre “BACK IN BUSINESS ~ Thanks & News

Deci...ce parere ai?

