Singura.

Nu-i asa ca nu sunt singura care pune suflet pentru toata lumea si nu se invata niciodata minte?

Bine. Sunt dificila. Sunt incapatanata. Sunt prea „lipicioasa”. Sunt timida. Sunt uneori aroganta.

Dar la naiba, cu toate astea, sunt cineva pe care te poti baza pentru ca eu pretuiesc loialiatea…un pic prea mult, se pare.

Sa inteleg ca daca m-am saturat sa vad ca oamenii vin la mine pentru ajutor, apoi ma lasa singura imediat si m-am decis sa fac un pic si ce vrea eu, tot ar trebui sa ma simt prost?!

Scuzati-ma. Scuzati-ma ca vreau sa incerc sa mai gandesc de una singura. Nu am pe nimeni care sa fie 24/24 langa mine si n-am de gand sa inchid ochii si sa fiu langa ei de fiecare data cand au nevoie de ceva. Eu sunt nesigura, sunt speriata, sunt singura dar nu ma supar daca cineva se decide, naibii, ca are altceva de facut candva. Pastrez secretele, ascult, imi spun secretele si sunt ascultata. Nu am nimic de zis la asta. Dar acum da-o naibii, n-am dreptul sa fac nimic fara ca cineva sa se supere. Bine ca se supara si ca imi simte lipsa numai atunci cand nu are pe altcineva. Sa stii, cand o sa fiu singura (din nou) si tu nu o sa vii alergand sa ma intrebi ce s-a intamplat si de ce stau singura sau de ce sunt de una singura o sa stiu ca nu o faci pentru ca nici eu n-am facut-o. Dar pana acum, ce scuza ai avut?

M-am saturat ca oamenii sa se supere pe mine. Iar eu sa nu pot niciodata sa ma supar pe nimeni.

N-o sa-mi mai cer scuze. De ce sa-mi cer scuze unor oameni care imi datoreaza mult mai mult?

De ce plang acum, ca ma simt folosita sau ca ma simt proasta?

Va rog. Lasati-ma din nou singura. Remercati-ma doar atunci cand nu mai aveti pe nimeni, ca de obicei.

De cand am acceptat ca sunt a doua optiune ? E gresit sa vreau sa fiu prima, macar pentru o persoana?

Stati si va ganditi vreodata…cati s-ar gandi la tine prima data cand cineva i-ar intreba de un prieten? Da. Asa ziceam si eu. Nimeni. Cel putin in cazul meu.

Eu si restul lumii. Se zice ca e bine asa. Dar eu n-am de ales.

Deci scuza-ma, persoana despre care vorbesc, scuza-ma ca m-am saturat sa fiu a doua optiune a ta. Ma bucur ca ai remarcat in sfarsit asta. Imi da de gandit ca tot tu te-ai suparat, din acest lucru marunt – singuratatea. Eu am fost singura tot timpul si n-am avut pe cine sa ma supar. Nu inteleg de ce imi pare rau acum, dar de multa vreme nu am mai renuntat la confortul altuia pentru al meu. Si egoismul meu imi spune ca, in sfarsit, am facut si ceva bine.

Just a reminder: N-o sa ma mai chinui sa fiu buna, draguta, n-o sa mai incerc sa storc din „prietenia” asta mai mult decat se poate. Tot prietenii vechi sunt cei cu care raman, cu sau fara defectele lor, in bratele lor am plans si am ras pana acum. Iar in fata altora doar m-am deschis, sperand ca voi gasi acelasi lucru…spune-mi, m-ai imbratisa si mi-ai spune ca totul e ok daca as veni plangand la tine? Asa ziceam si eu.

6 gânduri despre “Singura.

  1. Nu esti singura persoana care se simte asa. Ai tot dreptul sa nu mai fi a doua optiune pentru nimeni chiar daca asta inseamna sa nu ai pe nimeni cu adevarat langa tine. E bine sa ai incredere doar in tine.. azi cu greu mai gasesti un prieten adevarat.😉

    • Multumesc, realizez asta, dar e greu. Mi-am dorit mereu un prieten adevarat si de cele mai multe ori nu a fost ce mi-am imaginat. sunt un pic dezamagita de mine ca imi ingadui sa mai sper la asta cand stiu prea bine ca e foarte greu sa mai dai de oameni care sa-ti fie cu adevarat alaturi…

      • Da este si e mai bine sa nu speri, sa nu iti doresti acel prieten, sa nu il astepti si probabil ca il vei avea. Nu trebuie sa il cauti.. va aparea singur daca e sa fie.

Deci...ce parere ai?

