Povestea iubirii la prima vedere

„Vi s-a intamplat vreodata…sa primesti follow de la baiatul ala pe care-l urmaresti din capatul holului, cu care ai vrea sa intri in vorba dar nu stii cum si care nu s-a uitat la tine decat o data? Cum ati reactiona? Eu, sincer…topaiam prin casa de bucurie, chiar daca intelegeam si realizam ca nu e vreun lucru mare cu care sa ma mandresc.

Dar insemna ca m-a remarcat. Macar un pic.

Apoi ce e mai important, scoala, sa ajungi la timp la ora, sau sa treci pe langa el si sa iti zambeasca? Va spun eu ca merita sa intarzii pentru un zambet ca ala!

Iti faci sperante. Nu vrei, dar iti faci. Si cand ti se prabusesc, doare. Rau de tot.

Decizi ca trebuie sa faci ceva, deci treci mai des pe acolo, vorbesti cu alte fete. Pana cand si el se intereseaza de tine. Sau cel putin crezi ca de tine. In realitate, se uita la prietena ta.

Iar cand iti dai seama, adormi cu lacrimi pe obraji, blestemand acel moment cand l-ai vazut prima data, blestemand faptul ca ti-ai dorit sa fii tu aceea si a doua zi se intampla. Te saluta.

Si te topesti din nou in propriile sperante si in dulcea euforie a momentului, urmand ca, apoi, sa ii intorci acel simplu salut pe toate partile, chinuindu-te pe tine insati. Si apoi te intrebi de ce nu e viata ta ca a celorlalti? Ei bine pentru ca ceilalti au curajul sau posibilitatea sa vorbeasca, sa se cunoasca, sa se inteleaga unul pe celalalt.

Ori tu nu poti lega doua cuvinte in preajma lui. Te ingrozeste lucrul asta, ti-e teama ca nu veti avea nimic in comun cand, de fapt, tu stii ca posteaza doar melodiile tale preferate si citatele cele mai frumoase. Ti-e teama ca nu te va considera interesanta, ca nu va veti apropia deloc, ca veti ramane doi straini, iar tu n-ai putea suporta asta…

Nu intri in vorba cu el, dar treci prin fata lui imbracata cat mai bine, iar cand n-ai avut timp destul sa te asiguri ca esti imbracata bine incerci sa il eviti. Stii ca majoritatea baietilor pretind ca vor sufletul cand se uita doar la ambalaj, speri ca el sa nu fie unul din aceia si totusi speri ca el sa se intoarca dupa tine.

Visezi uneori la momentul cand treci pe langa el si nu te lasa sa mergi mai departe doar ca sa vorbeasca cu tine. Vrei ca el sa fie la fel de dependent de tine cum esti tu acum de el si de acel zambet minunat.

Si asta, dragii mei, e o poveste adolescentina, puerila si lipsita de sens, dar care e totul pentru fata aceea. E gandul pe care il are in fiecare dimineata, in fiecare zi si in fiecare secunda, pentru ca traieste povestea asta, ca pe propriul film in care e eroina principala. Si evident…isi doreste sa fie un final fericit. Dar in viata nu ai de unde sa stii daca va fi…

Cazul asta trist, sunt eu. ”

______________________________________________________

Am cam scris lucruri triste in ultima vreme, nu? Ce ziceti de asta? Stiu ca nu aveti cum sa va descurcati cu toate si sa mai treceti si pe aici…dar,sincer, numai la postul asta daca imi spuneti ce credeti, cum vi se pare ( ce sa fac )  si mi-e de ajuns, pentru ca important pentru mine. Foarte important.

~Rya

 

 

 

32 de gânduri despre “Povestea iubirii la prima vedere

  1. Nu trebuie sa te grabesti.Timpul le rezolva pe toate . Tot ce faci este sa-i zambesti mereu cand il vezi.Si daca nu face nici un pas,il poti ignora.El va simti asta si te va cauta mai des.Cel putin la mine a functionat.Depinde si de caracterul sau.Dar oricum, orice baiat isi da seama de sentimentele fetei dupa zambet si privire. :*

    • Ei bine asa credeam si eu. Dar pana la urma, mi-e teama sa nu devin doar una „din multime” cu timpul. si nici nu vreau sa fiu una din cele cu care a fost o data si s-a despartit la 2 saptamani, pentru ca nu am vorbit o data cu el. nu cer sa fiu imediat placuta, vreau sa il cunosc nu sa fiu cu el😐 nu stiu cum, insa😦

      • Aici depinde si ce vrei.:* Pai daca vrei sa-l cunosti,nu trebuie neaparat sa-l lasi numai pe el sa faca primii pasi.Il saluti,ii dai atentie ,glumesti si cu timpul deveniti prieteni.Baietii se imprietenesc foarte repede cu fetele.E bine daca aveti prieteni comuni,asa ati putea iesi si impreuna toti.

        • nu prea avem, ideea e ca nu am eu tupeu si curaj sa ma bag in seama cu el, sa vorbesc cu el – aratand bine e destul de popular, iti dai seama. si vreau sa nu fie un efort facut doar de mine, pana la urma am incercat pana acum, ar trebui sa reactioneze cumva…

        • Da,asta iese din schema.Trebuie sa fii subtila,cu delicatete.Trebuie sa-i acorzi si lui timp.Oricum,e de bine daca a vorbit cu tine si nu te-a ignorant.Totul va fi bine.Trebuie doar sa ai rabdare.Te poti folosi si de facebook.Il saluti o data si vezi cum decurge conversatie,poate-i va afce placer sa discutati.:-*

        • merci Lizzy🙂 nu stiu cum stai tu cu dragostea, dar te pricepi destul de bine sa inveti pe altii…sau cel putin sa-i inveselesti, si chiar aveam nevoie de putina sustinere :*

        • Oh,sunt buna de dat sfaturi.Ceva ce as vrea eu sa fac dar cateodata nu am curaj .:))Cu dragostea nu stiu nici eu cum stau , dar ingenioasa de mine allege mereu baiatul nepotrivit.:))

  2. Cum zice si Lizz, trebuie sa fii optimista. Cel mai important lucru e ca faptul ca e disponibil. Naspa atunci cand e luat si iti e fluturat prin fata si zau ca in cazul ala te asigur ca nu te observa cand are ochi numai dupa o parasuta si nu ai nici o ocazie sa vorbesti cu el ci doar priviri tampite care parca inseamna ceva dar dupa nu mai inseamna nimic…..Viata-i afurisita mai :)))

  3. pai, eu sincera sa fiu, am inceput sa cred ca tu citesti ganduri…de la distanta, pentru ca, exact la fel ma simt si eu…cum ai scris tu…

  4. Vreau sa fiu langa tine cu niste vorbe bune, care sa te ajute.. Dar simt ca nu pot. Sa stii ca sunt langa tine si te sustin, indiferent de actiunile tale. Lucrurile nu se intampla mereu cu un rost. Ele se intampla si atat. Vor exista mereu consecinte. Sa nu te temi de ele, fa ceea ce simti sa faci, nu doar ceva ce ar rezulta un ceva bun daca e facut. Fa ce dicteaza inima, nu mintea. Pentru ca in jocul asta e vorba despre ea, si chiar daca nu multi sunt de acord cu mine, ei doar refuza sa accepte durerea. Indiferent ca iesi sau nu triumfatoare, indiferent ca vei fi sau nu ranita, daca lupti cu inima in situatiile jucate de ea, esti o persoana puternica! Asa vad eu lucrurile, tu poti sa le privesti alfel..
    Nu pot sa iti dau prea multe sfaturi care sa functioneze exceptional, sunt o pesimista, nu ar ajuta prea mult cuvintele mele! :)) :**

    • Mersi mult pentru cuvintele astea… stii, imi dau seama ca vor fi consecinte…mi-e teama ca nu pot sa le fac fata…😦 in orice caz, ma bate gandul sa ma ciocnesc…accidental de el pe scari gen”oh, scuze, nu te-am vazut, da ajuta-ma sa ma ridic sau nu ma lasa sa cad!! ” cam fantezist? :))
      in orice caz, nu aveti voi idee cat de fericita ma fac comentariile astea, imi dau impresia ca macar sa mai transmit ceva prin ce scriu ma mai picep, parca totul merge pe dos in ultima vreme…

      • Un pic asa.. Adica, el poate sa te tina sa nu cazi si sa mearga mai departe.. dar ti-am zis ca eu sunt pesemista😀 Fa ceea ce simti, totusi. Consecinte exista mereu, daca vrei cu adevarat, poti trece peste.

        • gata. asa ramane. ma ciocnesc de el pe hol, nu prea violent ca nu vrem sa bagam pe nimeni – in special pe el – in spital :)) si vedem reactia😀 consecinte…toata scoala sa se uite la mine. Eh. mai trebuiesc facute si sacrificii :))

  5. Hmm…asa am fost si eu,pana aseara.Pe bune,chiar a fost ceva surprizator pentru mine si pentru prietena mea,mai ales cand mereu imi spunea cat de mult vorbeste cu ea,si flirteaza si etc si pana la urma,ziua asta a fost cu noroc.
    Eu zic sa fii asa cum esti tu,pentru ca la un moment dat tot va vedea cum esti tu,si decat sa ai surprize neplacute pe parcurs mai bine faci totul asa cum crezi tu ca e bine.Eu una nu ma asteptam la nimic zilele astea si totusi,s-a intamplat.E frumos sa fii luata prin surprindere,si pentru a fi,trebuie sa te lasi surprinsa.Doua zile nu-l mai baga in seama,fa-l sa creada ca esti impacata cu faptul ca el se uita la prietena ta si nu la tine,da-i impresia ca nu te atinge nimic din ce faci tu si apoi mai vorbim :*

Deci...ce parere ai?

