Nimic

Inchisa. Simt nevoia sa evadez…

De unde? Din propria minte. E prea mult pentru mine. Nu mai incap acolo.

Nu mai e loc pentru mine desi ar trebui sa fie despre mine. S-au inghesuit acolo amintiri, temeri, griji, sentimente, iar acum eu am ramas undeva inafara, compatimindu-mi singura soarta.

Sunt prea ocupata sa-mi fac griji ce persoana am ajuns. Sunt prea diferita ca sa-mi dau seama daca m-am schimbat in bine sau in rau. Sunt prea obosita sa incerc sa aflu.

Nu mai pot sta inchisa in acel loc. Vreau sa scap si nu am cum…

Nu mai suport sa fiu contestata, sa fiu criticata, sa fiu singura…

Vreau sa inchid ochii si sa uit de tot, dar atunci cand se inchid si ma izoleaza de realitate…ma lasa singura cu propriile ganduri, supozitii si vise. Si asta e chiar mai rau…

2 gânduri despre “Nimic

  1. deci, nu stiu cum sa zic, ce vreau sa spun, dar, nu stiu cum reusesti , ca tot mereu dai titluri care, in principal ,ma duc cu gandul la cu totul altceva decat ce ai scris tu si in sens bun…si, ca o gluma-si un sfat, de asemenea,daca mai ai crize de genul asta (de identitate), ,daca nu-ti mai gasesti gandul de atatea sentimente… incearca gazda-e exact ceea ce iti trebuie!Si, app, daca nu am mentionat-ador felul in care scrii!

    • nu e neaparat o criza🙂 doar ca de cateva zile ma „tine” asa si stiu si de ce, dar acum parca s-au strans destule cat sa-mi dau seama ce simt si sa scriu. si de, daca nu scriu pe blog atunci unde?
      titlurile…nu ma pricep la ele, de multe ori am impresia ca nu-s destul de profunde sau sunt prea „gandite”, dar de data asta a fost pus sub un impuls. pentru ca asta cred, simt fiecare cuvintel de acolo si totusi ma simt ca si cum nu e nimic din tot ce simt…😐

Deci...ce parere ai?

