Capitol!!

Capitolul 10 din What should I say!!!

Nimeni? Nimeni?…Ok😦

Eh, mie mi-a revenit cheful de citit, deci am ras repede 2 carti saptamanile astea si ma apuc serios de literatura clasica dupa ce termin ce mai am :3

Si cu scrisul o sa fac ceva mai mult ca m-am saturat de atatea incercari de socializat deci renunt in parte ca am obosit😐

Oricum, ideea e ca ma pun pe treaba (si la scoala, Dumnezeu stie ce e in capu meu de ma bag la olimpiada de istorie cand eu nu stiu istorie…da invat. ) si o sa postez, sper eu de 3-4 ori pe saptamana :3

Deci nu stiu daca aveti timp sa intrati pe aici si sa lasati cate un comentariu sau un like sau ceva…dar eu voi posta in continuare.

5 gânduri despre “Capitol!!

  1. Deh, cu adica nimeni mai? Eu sunt prezenta mereu (da, bine, nu mereu vizibila:))) Sper sa te tina asta cu lit clasica, mie imi trece la fel de repede precum imi vine :)) si zau, la cate lecturi suplimentare am, nici nu mai incape pomeneala :)))

    • eu vreau literatura clasica universala gen… Pe aripile vantului si d’astea, ca nu citesc Ion si Enigma Otiliei decat daca imi dai cu ele in cap :))))
      Noi nu avem – deocamdata – lecturi suplimentare . Da…ne-a dat o poezie „Dupa melci” si ne holbam degeaba la ea ca nu intelegem oricum nimic :))

      • O. Da, îți recomand Pe Aripile Vântului, e o carte superbă. Deasemenea iti sugerez La Răscruce de Vânturi și Mândrie și Prejudecată, asta așa pentru inceput🙂 las’ ca Ion si Enigma le faci în a x a , de o sa îți iasă pe ochi :))

        • Mandrie si prejudecata e cartea mea de suflet. E cea care m-a luat din „mania” Twilight acum 3 ani. Faptul ca scriu si citesc acum si altceva decat lucruri cu vampiri si alte de-astea i se datoreaza in totalitate❤
          Asa, inapoi la recomandari, da, mai am vreo 3 carti gen "Sub aceeasi stea " s.a.m.d si vreau sa ma apuc…nu stiu daca o conving pe mama sa imi ia mai multe pentru ca desi am biblioteca mare la liceu prefer sa fie ale mele :3

Deci...ce parere ai?

